یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه در ٨ سال دفاع مقدس مصادیق وحدت ملی و روحیه ایثارگری را دیدیم، خاطرنشان کرد: راهیان نور که تداوم دفاع مقدس است، امروز محور وحدت و همدلی است که وصیت شهدا بوده است.

یعقوب سلیمانی

به گزارش فارس، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری اظهار داشت: راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در تداوم دفاع مقدس است.

وی افزود: قرارگاه مرکزی راهیان نور با تمام ظرفیت با رویکرد مردم محوری بستر و زمینه ها را فراهم کرده است تا مردم خود راهیان نور را مدیریت کنند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه حمایت همه جانبه از راهیان نور اصل کار ماست، ادامه داد: تداوم، عدم تحریف و کار نو سه توصیه رهبری به دست اندرکاران راهیان نور است. مخاطبین ما جوانان و نوجوانان هستند و حضور آنها در ٧ استان میزبان زائران راهیان نور تایید کننده این موضوع است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به اقدامات این قرارگاه، عنوان کرد: طرح اعتلای راهیان نور، اجرای طرح رصد و پایش و توسعه و توجه به مسائل ایمنی و امنیت راهیان نور از جمله این اقدامات است که الحمدالله امسال امنیت و ایمنی راهیان نور بیشتر از گذشته است.

وی با بیان اینکه در ٨ سال دفاع مقدس مصادیق وحدت ملی و روحیه ایثارگری را دیدیم، خاطرنشان کرد: راهیان نور که تداوم دفاع مقدس است، امروز محور وحدت و همدلی است که وصیت شهدا بوده است.

سردار سلیمانی گفت: امسال بیش از ١٢ استان برای راهیان نور با خودروهای شخصی ساماندهی شده اند. اردوهای ترکیبی-تلفیقی نیز برای نخستین بار صورت می گیرد که بخشی از زائران در استان کرمانشاه علاوه بر حضور در مناطق عملیاتی، در فعالیت های عمرانی مناطق نیز حضور خواهند یافت.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به هدف گذاری برای اقشار خاص و تخصصی تصریح کرد: راهیان نور دریایی بسترها را فراهم کرده ایم تا دانشجویان و جامعه نخبگانی کشور از اقدامات انجام گرفته شده در دوران دفاع مقدس در دریا آگاه شوند. اقشار خاص مانند کاروان بیماران اوتیسم و دختران انقلاب از جمله این اقدامات است.

وی با تاکید بر اینکه در کنار زائران، خدمات اجتماعی و کارهای جهادی مورد توجه قرار دارد، اظهار داشت: یکی از برنامه های محوری قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج توجه به جوانان است که برای اولین بار در منطقه عملیاتی دارخوین قریب به ١٢٠٠ نفر از زائرین در مراسم اعتکاف حضوو خواهند یافت.

سردار سلیمانی در پایان تاکید کرد: قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج بعنوان دستگاهی که نگاهش به مردم است، زمینه را برای حضور مردم در راهیان نور فراهم خواهد کرد.

کد خبر 434286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha