همشهری آنلاین: فیسبوک قابلیتی جدید با نام واچ‌ پارتی را با الگوبرداری از اینستاگرام به زودی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ویژگی‌ اشتراک ویدئو در فیسبوک با الگوبرداری از اینستاگرام توسعه می‌یابد

شاید تنها چیزی که می‌تواند از دیدن یک فیلم عالی بهتر باشد، تماشای تصویر دوستان صمیمی است.  فیسبوک در صدد است با راه‌اندازی سرویس جدیدی با نام Watch Party در این شبکه اجتماعی امکان ارسال پیام‌ها و مکالمه‌های تصویری را فراهم کند. این ویژگی فیسبوک که اولین بار از سوی جن مانچوآن ونگ کارشناس فناوری افشا شد، چیزی شبیه به استوری، ارسال ویدئو و IG TV در اینستاگرام است. شباهت قابلیت جدید فیسبوک با ویژگی‌های یاد شده در اینستاگرام، نشان می‌دهد مدیران فیسبوک برای توسعه این شبکه اجتماعی از اینستاگرام الگو برداری کرده‌اند.

هنوز جزئیات و قابلیت‌های Watch Party از سوی فیسبوک اعلام نشده است و به نظر می‌رسد مهندسان این شرکت همچنان در حال طی کردن مراحل آزمایشی این توانایی جدید فیسبوک هستند. باید منتظر ماند و دید آیا فیسبوک نیز همانند اینستاگرام قابلیت‌های چندگانه و متنوعی را در ارسال ویدئو خود قرار می‌دهد یا تنها به امکاناتی محدود بسنده می‌کند؟   فیسبوک در حال حاضر آخرین مراحل تولید نسخه جدید اپلیکیشن شبکه اجتماعی خود را با ویژگی‌های جدید طی می‌کند.

با توجه به برنامه بلندمدت فیسبوک برای ادغام شبکه اجتماعی خود با دو اپلیکیشن واتس‌اپ و اینستاگرام، مدیران این شرکت به سمت هماهنگ‌سازی هرچه بیشتر فیسبوک با دو پیام‌رسان دیگر هستند تا بتوانند پلتفرمی یکپارچه و قابل درک برای کاربران ایجاد کنند. البته توضیحات بیان شده تنها نظر بخشی از کارشناسان فناوری است و بخش دیگری فیسبوک را پس از رسوایی‌های متعدد امنیتی این شرکت، در صدد  اعمال تغییرات جدید برای از دست ندادن کاربران خود می‌دانند.

در صورت عرضه ویژگی Watch Party در فیسبوک، کاربران به راحتی می‌توانند همانند اینستاگرام ویدئوهای خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و از تماشای تصاویر آن‌ها لذت ببرند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 434125

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha