همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران از صعود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا باز ماند.

حذف تیم فوتبال دختران زیر ۱۶ سال از قهرمانی آسیا

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران در آخرین بازی از مرحله دوم قهرمانی آسیا امروز پنجشنبه به مصاف تیم ویتنام رفت و به تساوی بدون گل رسید. با این نتیجه تیم ایران یک امتیازی شد و در قعر جدول رده بندی گروه A قرار گرفت و نتوانست به مرحله نهایی صعود کند.

شادی مهینی، سرمربی تیم زیر ۱۶ سال ایران مریم عباسی، هستی غلامی، زینب عباسپور، هلیا پیل تن، کیمیا رحیمی نیا، مهدیه حمدزاده، رقیه جلال نسب، زهرا معصومی، کیمیا کافی، سارا دیدار و نگین زندی را به عنوان ترکیب اصلی ایران با ویتنام راهی میدان مسابقه کرد.

تیم ایران در دو بازی قبلی خود برابر استرالیا با نتیجه ۳ بر صفر و برابر لائوس با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

در گروه تیم ایران، استرالیا با ۶ امتیاز صعود خود را به مرحله دوم قطعی کرد، ویتنام با چهار امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و در صورت شکست لائوس برابر استرالیا به عنوان دومین تیم به مرحله بعد صعود می‌کند.

مرحله دوم مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا در رده سنی دختران زیر ۱۶ سال آسیا از ۹ تا ۱۸ اسفند ماه در دو گروه به میزبانی لائوس برگزار شد و ایران در گروه A با تیم‌های استرالیا، لائوس و ویتنام به رقابت پرداخت.

تیم‌های چین، بنگلادش، فیلیپین و میانمار نیز در گروه B حضور دارند. تنها دو تیم اول هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند تا با ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی و تایلند (میزبان) که به صورت مستقیم در مرحله نهایی حضور دارند، رقابت کنند.

کد خبر 433966

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha