همشهری آنلاین: کمدی سینمایی «حرفه پرخطر» با عبور از مرز ۱۲۲ میلیون دلار به موفق‌ترین فیلم در تاریخ گیشه سینمای کره‌جنوبی تبدیل شد.

فيلم كره اي حرفه پرخطر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، «حرفه پرخطر» که از ۲۳ ژانویه در سینماهای کره روی پرده رفته، چهار هفته پیاپی صدرنشین جدول فروش بود و در هفته‌های بعد تا رده‌های دوم و چهارم پایین رفت اما استقبال تماشاگران از آن همچنان خوب است. هفته گذشته ۱۵ درصد از درآمد هفتگی گیشه سینماهای کره به «حرفه پرخطر» اختصاص داشت و انتظار می‌رود این روند ادامه داشته باشد.

پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای کره‌جنوبی تا پیش از این پروژه حماسی «آدمیرال: موج‌های خروشان» بود که سال ۲۰۱۴ به نمایش عمومی درآمد و ۱۲۰ میلیون دلار درآمد داشت. این فیلم با فروختن ۱۷.۶ میلیون قطعه بلیت همچنان پرتماشاگرترین فیلم تاریخ سینمای کره است و «حرفه پرخطر» برای رسیدن به رکورد آن باید ۱.۶ میلیون بلیت دیگر بفروشد. جمعیت کره‌جنوبی بیش از ۵۰ میلیون نفر است و موفقیت فیلم‌ها را در آن با تعداد تماشاگران می‌سنجند.

«حرفه پرخطر» به کارگردانی لی بیونگ-هون داستان چند پلیس مخفی است که برای به دام انداختن یک باند جرم و جنایت ناچار می‌شوند رستوران مرغ سوخاری راه بیندازند. اوضاع وقتی از کنترل خارج می‌شود که کار و کاسبی پلیس‌ها رونق می‌گیرد و شهرت رستوران آنها در شهر می‌پیچد. فیلم تا امروز ۱۶ میلیون تماشاگر داشته و فروش ۱۲۲ میلیون دلاری و رکوردشکنی آن نتیجه افزایش قیمت بلیت در چهار سال اخیر است.

کد خبر 433824

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha