همشهری آنلاین: فرمانده ناجا تاکید کرد: هیچکس حق تصویربرداری از مامور ناجا در حین عملیات و توهین به او را ندارد.

اشتري

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در دومین روز از چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا گفت: هیچکس حق ندارد به مامور ما توهین کند. کسی حق تصویربرداری از مامور در حال خدمت و توهین به او را ندارد.

وی با بیان اینکه ما با قاطعیت از ماموران متعهدمان حمایت می‌کنیم، گفت: مامور ما جانش را می‌دهد برای حفظ امنیت و البته اگر تخلفی هم باشد سامانه ۱۹۷ برای نظارت بر رفتار ماموران است.

  • استقبال اشتری از ادغام بانک‌ها

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنانش از ادغام بانک‌های نیروهای مسلح با یکدیگر استقبال کرد و گفت: مسئله ادغام بانک‌ها کار بزرگی بود که انجام شد و خبر خوبی بود که ما شنیدیم که انشالله منجر به افزایش خدمات به کارکنان و مردم شود.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنانش به مسئله ایمنی راه‌ها اشاره کرد و گفت: بودجه ایمنی راه‌ها خیلی کم است و بعضاً تمام آن نیز تامین نمی‌شود. این مسئله باید مورد توجه قرار بگیرد. تمام مولفه‌های کاهش حوادث دست پلیس نیست و همه دستگاه‌ها باید توجه کنند.

اشتری با بیان اینکه اعتماد مردم به پلیس افزایش پیدا کرده است، افزود: مردم قدر پلیس را می‌دانند. سال گذشته چهار موسسه نظرسنجی انجام داده که نشان داد اعتماد مردم به پلیس افزایش داشته، امسال نیز نتایج این نظرسنجی‌ها که در بیرون از ناجا انجام شده نشان داد که اعتماد به پلیس بیشتر از پارسال شده که البته نمودهای آن نیز مشخص است و دیدید که مردم در تشییع شهدا چه حضور با شکوهی دارند.

  • با مردم گزینشی رفتار نمی‌کنیم

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه رفتار گزینشی با مردم نداریم، گفت: اعمال قانون برای همه است و ما نمی‌گوییم که فلان فرد، فلان خودرو و … جریمه شود. همه در برابر قانون یکسان هستند.

کد خبر 433495

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha