یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال بارش پراکنده در دامنه‌های جنوبی البرز و مناطق غرب، از کاهش نسبی دمای نوار شمالی کشور خبر داد.

برف

به گزارش ایسنا، احد وظیفه گفت‌: با توجه به نقشه‌های پیشیابی و هواشناسی از بعد از ظهر امروز (یکشنبه ۱۲ اسفند)، شاهد بارش پراکنده و به تدریج کاهش دما در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان خواهیم بود.

وی با بیان این که امروز برای مناطقی از شمال غرب نیز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: فردا (دوشنبه ۱۳ اسفند) علاوه بر مناطق یاد شده، در برخی مناطق غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی شاهد بارش پراکنده باران و وزش باد خواهیم بود که در ارتفاعات این مناطق به شکل برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که پس‌فردا (سه‌شنبه ۱۴ اسفند) در مناطقی از شمال شرق و شرق کشور شاهد بارش پراکنده و وزش باد خواهیم بود، گفت‌: امروز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و بعد از ظهر امروز دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، اعلام کرد: فردا (دوشنبه ۱۳ اسفند) هوای تهران کمی ابری، در بعد از ظهر با افزایش ابر و گاهی با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیش‌ترین و کم‌ترین دمای تهران در این روز ۱۴ و پنج درجه سانتی‌گراد خواهد بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که هوای تهران در روز سه‌شنبه ۱۴ اسفند کمی ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد با بیش‌ترین و کم‌ترین دمای ۱۴ و چهار درجه سانتی‌گراد باشد.

کد خبر 433445

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha