همشهری آنلاین: رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ در جلسه امروز (یکشنبه‌) شورای اسلامی شهر تهران گفت: سال آینده قطعا برای مدیریت شهری به لحاظ بودجه‌ای سال پر چالشی است.

سال آینده از نظر بودجه‌ای برای مدیریت شهری سال پر چالشی است

به‌ گزارش ‌ایسنا، محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت‌: امروز رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ در صحن علنی پس از دو نطق پیش از دستور در دستور کار قرار می‌گیرد البته رسیدگی به یک اعتراض فرمانداری تهران نیز باید در ابتدای این جلسه مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: پس از ورود به موضوع لایحه بودجه در جلسات پی در پی این لایحه مورد بررسی قرار می‌گیرد تا قبل از پایان سال جاری تصویب شود و به تایید مراجع ذی صلاح نیز برسد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر این که سال آینده از نظر بودجه برای مدیریت شهری پر چالش است،اظهارکرد: مدیریت شهری باید بودجه انقباضی به دلیل رکورد در درآمدها و بودجه انبساطی به دلیل تورم در هزینه‌ها را در پیش روی خود مورد بررسی قرار دهد و بر این اساس راهکاری را پیدا کند که کاهش هزینه‌ها را به همراه داشته باشد همچنین باید اولویت بندی پروژه‌ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان گفت: همه به عنوان یک شهروند باید در تامین هزینه‌های اداره شهر کمک کنیم. نقش شهروندان در مشارکت مدیریت شهری بسیار پر اهمیت است البته مدیران نیز باید طوری مدیریت کنند که هزینه‌های غیر ضروری نداشته باشیم.

کد خبر 433435

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha