شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: امروز، ۱۱ اسفند در مناطق جنوب شرق کشور از جمله استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان وزش باد شدید رخ خواهد داد.

باد شديد

به گزارش ایرنا، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز شاهد وزش باد در مناطقی از شمال شرق و شرق کشور همراه با بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

امین حسین نقشینه گفت: به جز نوار شرقی بقیه نقاط کشور جوی آرام خواهد داشت، فردا نیز با عبور امواج خفیف در تراز میانی بارش‌های پراکنده در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی رخ خواهد داد.

نقشینه ادامه داد: همچنین روز دوشنبه در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور بارش‌های پراکنده خواهیم داشت که در سواحل خزر بارش باران همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.
به گفته وی بر روی ارتفاعات تمام این مناطق، بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

نقشینه افزود: برای سه‌شنبه در برخی مناطق شرق، شمال شرق و سواحل خزر بارش باران و وزش باد و بر روی ارتفاعات این مناطق بارش‌ها به شکل برف پیش‌بینی شده است.

وی گفت: امروز و فردا نواحی مرکزی و شرق خلیج فارس و دریای عمان مواج و دوشنبه شرق خلیج فارس و شرق عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

وضعیت هوای تهران/ سردترین و گرم‌ترین نقاط کشور

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: هوای تهران گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، بیشینه دمای امروز مهرآباد ۱۲ درجه و شمیرانات ۱۰ درجه خواهد شد، کمینه دمای این مناطق به ترتیب ۴ و صفر درجه می‌شود.

نقشینه گفت: با عبور موج‌های بارشی، شاهد کاهش دما در بیشتر مناطق کشور از جمله مرکز، جنوب، جنوب شرق و غرب بودیم به طوری که شهرکرد با منفی ۲۰ درجه سردترین و بوشهر و بندرعباس با ۲۰ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کد خبر 433317

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha