جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: دونالد ترامپ وکیل سابق خود مایکل کوهن را پس از سخنان او در برابر مجلس نمایندگان آمریکا به دروغگویی متهم کرد. کوهن در شهادت خود در مجلس نمایندگان، اتهامات سنگینی به ترامپ وارد کرده بود.

ترامپ کوهن

دونالد ترامپ روز پنجشنبه ۲۸ فوریه (۹ اسفند) در ویتنام به اتهامات سنگینی که مایکل کوهن، وکیل سابق او در جریان شهادت خود در مجلس نمایندگان به رئیس‌جمهوری آمریکا وارد کرده بود واکنش نشان داد.

ترامپ پس از دیدار با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در هانوی، در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و اظهارات مایکل کوهن را "شرم‌آور" خواند و گفت که او "دروغ‌ زیادی گفت".

رئیس‌جمهوری آمریکا افزود که البته مایکل کوهن در یک مورد حقیقت را گفت و آن اینکه توافق پنهانی میان تیم ترامپ و روسیه در جریان کارزار انتخاباتی ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ وجود نداشته است.

کوهن در جریان شهادت خود در برابر مجلس نمایندگان آمریکا، ترامپ را "نژادپرست، کلاهبردار و شیاد" خوانده و گفته بود که او به‌رغم انکار، در جریان مبارزه انتخاباتی سال ۲۰۱۶ برای یک پروژه ساختمانی در مسکو با مقامات روسیه ارتباط داشته است.

کوهن همچنین گفت که ترامپ از ماجرای هک کردن ایمیل‌هایی خبر داشته که انتشار آنها به رقیب انتخاباتی او هیلاری کلینتون لطمه وارد کرد.

کد خبر 433261

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha