همشهری آنلاین: دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان ماشین سازی تبریز شامگاه روز پنجشنبه با تساوی بدون گل در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به پایان رسید.

دیدار ذوب آهن و ماشین سازی تبریز بدون گل پایان یافت

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم ذوب آهن اصفهان که در هفته قبل از استقلال تهران در ورزشگاه آزادی شکست خورد و جایگاه خوبی در جدول ندارد در این دیدار بازی را تهاجمی آغاز کرد و چند موقعیت خوب را از دست دادند.

در دقیقه ۱۸ این دیدار فخرالدینی بازیکن ذوب آهن یک موقعیت خوب برای عباسی از جناح راست ایجاد کرد که با عکس العمل خوب دروازه بان ماشین سازی رو به رو شد.

در ادامه بازیکنان ذوب آهن حملات خود را بر روی دروازه ماشین سازی افزودند ولی در گلزنی موفق نشدند و تیم مهیمان نیز چشم به ضد حمله ها دوخته بود.
سانتر فخرالدینی در دقیقه ۲۹ باز با ضربه سر عباسی همراه بود که توپ توسط حیدری بازیکن حریف جمع شد.

در ادامه بازیکنان ماشین سازی نیز در یکی از ضدحملات خود در دقیقه ۴۵ با عکس العمل خوب مظاهری دورازه بان ذوب آهن رو به رو شود و با وجود حملات ذوب آهن نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم در حالی آغاز شد، که حریف چندان دست و پابسته نبود و سعی داشت در ضد حملات استفاده کنند.

در دقیقه ۵۶ شوت وحید محمدزاده از پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه ماشین‌سازی برخورد کرد و با بدشانسی ذوبی‌ها تبدیل به گل نشد و موقعیتی دیگر از دست رفت.
بازیکنان ذوب آهن در دقیقه ۷۵ صاحب ضربه ایستگاهی شدند و شوت محمدرضا حسینی را دروازه بان حریف گرفت.

بازیکنان ماشین سازی حملاتی را بروی دروازه میزبان داشتند که در یکی از آنها احسان تاییدی بازیکن ماشین سازی روی اشتباه خط دفاعی ذوب‌آهن موقعیت خوبی را بدست آورد که با بی دقتی از دست رفت و در پایان این دیدار به رغم تلاش ذوب آهن برای گلزنی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در این دیدار برای ذوب آهن محمدرشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، محمدزبیر نیک‌نفس علیرضا چراغی تعویض دقیقه ۷۱، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی تعویض دقیقه ۸۲ رضد حبیب زاده ، کریستین ، اوساگوآنا تعویض دقیقه ۳۳ امیر ارسلان مطهری با هدایت علیرضا منصوریان به میدان رفتند و برای تیم ماشین‌ سازی علیرضا حیدری، محمدحسین کنعانی، رضا خالقی‌فر، فرید بهزادی، احمد مهدی‌زاده، مسیح زاهدی، احسان علوان‌ زاده دقیقه ۵۰ تعویض با احسان تاییدی، محمد خرم‌الحسینی دقیقه ۶۵ تعویض با صادق رضا نیا، عزیز معبودی، احمدرضا زنده روح و سعید مهری با سرمربی گری مهاجری به میدان رفتند.
این دیدار را سید مهدی مرجان‌زاده با کمک های آرمان اسعدی و عباس پورحیدری قضاوت کرد.

کد خبر 433223

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha