پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: ایمان مبعلی، ملی پوش سابق فوتبال کشورمان در میان استقبال پرشور تماشاگران خوزستانی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

ایمان مبعلی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش ایرنا بازیکن ارزشمند باشگاه فولادخوزستان که سابقه قهرمانی با فولاد در لیگ برتر ۸۴- ۸۳ را در کارنامه دارد و در حال حاضر در قامت مربی در این تیم حضور دارد روز پنجشنبه پیش از آغاز بازی تیم های فولاد و استقلال کفش هایش را آویزان کرد.
باشگاه فولاد خوزستان به همین منظور برنامه ای قبل از شروع دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران تدارک دید و با اهدا دسته گل و تابلو فرش از این بازیکن تجلیل کرد.

مبعلی سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان،  نیروی زمینی، الشباب امارات،  الوصل امارات،  النصر امارات، استقلال تهران، الشارجه امارات، پیکان، نفت تهران و استقلال خوزستان را در کارنامه دارد همچنین ۶۰ بازی برای تیم ملی انجام داد و با تیم ملی قهرمانی در بوسان کره را تجربه کرد.
وی در فصل ۹۲–۱۳۹۱ با اینکه با قرارداد رسمی به تیم استقلال تهران پیوسته بود در آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال با فسخ قرارداد از این تیم جدا و به باشگاه فوتبال پیکان تهران پیوست. وی در سال ۱۳۹۲ به تیم استقلال خوزستان پیوست اما در نیم فصل همان سال به استقلال تهران منتقل شد،

مبعلی در سال ۱۳۹۳ به تیم نفت تهران پیوست. این بازیکن در ادامه دوران فعالیت خود به خوزستان برگشت و برای تیم‌های فولاد و استقلال بازی کرد.

کد خبر 433203

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha