همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد در محورهای مازندران به‌صورت روان بوده و از لحاظ جوی نیز سطح محورهای ارتفاعات استان به‌صورت لغزنده است.

لغزنده بودن ارتفاعات محورهای مازندران/ کندوان فردا یک‌طرفه است

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محورهای مازندران به‌صورت روان بوده و از لحاظ جوی نیز سطح محورهای ارتفاعات استان به‌صورت لغزنده است.

وی افزود: با توجه به شرایطی فصلی احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان مازندران وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: با توجه به ورودی‌هایی که طی روز گذشته وارد محورهای شمال شدند پیش‌بینی فردا جمعه شاهد ترافیک در محورهای شمال باشیم.

این مسؤول بیان کرد: باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی توصیه ما به رانندگان این است از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی مازندران پرهیز کنند.

قدمی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران، افزود: تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ فردا در محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، اظهار کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فردا از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی در پایان گفت: شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان به شهروندان است که ضرورت دارند باتوجه به حضور مسافران پایان هفته و شرایط جوی وضعیت راه را حتما استعلام کنند.

کد خبر 433188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha