یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: قاتل سلاله دختر بچه آق‌قلایی که اردیبهشت ماه امسال پس از ربوده شدن به قتل رسید در ملاعام اعدام شد.

قاتل «سلاله» در ملاعام اعدام شد

به گزارش فارس از گرگان، ششم اردیبهشت ماه امسال پس از گم شدن «سلاله» دختر پنج ساله اهل یکی از روستاهای آق‌قلا، موضوع از طریق خانواده و پلیس پیگیری شد که پس از جستجوی چند ساعته مشخص شد فردی این دختر را ربوده و در تحقیقات تکمیلی متهم به قتل دختربچه اعتراف کرد.

پس از تشکیل پرونده و رسیدگی‌های قضایی، قاتل سلاله صبح امروز در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: پس از اقرار متهم و اثبات جرم،  به درخواست خانواده سلاله ، دادگاه برای متهم حکم اعدام در محل وقوع جرم را صادر کرد.

هادی هاشمیان اظهار کرد: اهالی روستا در تحقیقات گفته بودند قاتل سُلاله ، چند سال پیش نیز اقدام به کودک‌آزاری کرده بود اما خانواده آن کودک شکایتی در مرجع قضایی ثبت نکرده بودند.

گفتنی است، قاتل در بازجویی‌های ابتدایی پس از دستگیری اعلام کرده بود برای درخواستی به منزل یکی از اقوام کودک مراجعه کرده اما با پاسخ منفی آن خانواده روبرو شد و هنگام خروج از منزل این افراد، با هدف انتقام از اهالی خانه این دختربچه را که از بستگان این خانواده بود ربود و پس از انتقال به انبار خانه یکی از روستاییان که در منزل نبودند این کودک را خفه کرد.

براساس اظهارات قاتل، وی قصد دفن کردن جنازه در زمین‌های اطراف روستا را داشته که با اعلام بلندگوی مسجد روستا مبنی بر مفقودی کودک، از این تصمیم منصرف و جنازه را در انبار همان خانه‌ای که کودک را کشته بود رها و از روستا خارج شد که با هوشیاری پلیس و ظن خانواده کودک و اهالی روستا بر متهم، وی پس از چند ساعت از اقدام به جرم دستگیر شد.

کد خبر 432720

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha