شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
۰ نفر

اواخر آذر بود که تماس‌های مکرر شهروندان با دفتر همشهری محله و گلایه از مکانیزه نبودن پل عابرپیاده مقابل داروخانه ۱۳ آبان، سوژه‌ای شد تا خبرنگار همشهری محله به خیابان کریمخان برود و رودررو با مراجعه‌کنندگان به داروخانه و مشکلاتی که به دلیل برقی نبودن پل عابرپیاده دارند، گفت‌وگو کند.

پل

تمام کسانی که در مصاحبه شرکت کردند یک صدا گفتند که رفت‌وآمد از پله‌ها برایشان سخت است و گاهی به جای استفاده از پل عابرپیاده مسیرشان را طولانی می‌کنند تا از عرض خیابان عبور کنند. همچنین «جمشید رحمانی‌پناه» عضو شورایاری محله با ضروری خواندن مکانیزه شدن پل عابرپیاده مقابل داروخانه ۱۳ آبان به همشهری محله گفت: «افراد سالمند برای عبور و مرور در این بخش از منطقه با مشکل مواجه‌اند.

این پل عابرپیاده از معابر پر تردد است و طبق ضوابط شهری باید مکانیزه شود. این موضوع را بارها در جلساتی که با حضور مدیران شهری منطقه برگزار شده مطرح کرده‌ایم اما تاکنون ‌ترتیب اثر نداده‌اند.» بعد از گزارش، سراغ مسئولان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه رفتیم که از برنامه مکانیزه کردن این پل خبر دادند و گفتند که عرشه جدید نصب شده و به‌زودی با انتخاب پیمانکار، کارهای مکانیزه شدن این پل شروع می‌شود و بهمن ماه شهروندان می‌توانند از پل مکانیزه استفاده کنند. بهمن تمام شد و هنوز از مکانیزه شدن این پل خبری نیست و مردم همچنان چشم‌انتظار برقی شدن این پل هوایی هستند.  

  • پاسخ مسئول
  • قبل از عید مکانیزه می‌شود

«محمد عندلیب» جانشین معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه۶ در پاسخ به گلایه شهروندان می‌گوید: «قول داده بودیم کارهای مکانیزه شدن پل، بهمن تمام شود اما بنا به دلایلی از جمله شرایط نامساعد جوی و وجود برخی تأسیسات زیرزمینی و مناسب نبودن زیرساخت‌ها، این کار به تأخیر افتاد و از این بابت عذرخواهی می‌کنم. کارهای نصب پایه‌های پل شروع شده است و اگر شرایط جوی اختلالی در کار ایجاد نکند، قبل از سال نو این پل مکانیزه می‌شود.»

کد خبر 432692

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha