دانیال دارایی - خبرنگار: کمبود امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزشی در محله‌های مرکزی و جنوبی پایتخت، یکی از زمینه‌های بروز و افزایش آسیب‌های اجتماعی است.

ورزش

ساخت مجموعه‌های ورزشی، طی چند سال گذشته توسط شهرداری، اقدام مثبتی در راستای پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها و پیرو آن کم کردن آسیب‌های اجتماعی بوده است. مجموعه ورزشی «پردیس رازی» در تکه یازدهم با همین هدف ساخته و بهره‌برداری شده است. مجموعه‌ای که با گذشت ۱۵ سال، همچنان پررونق است و هر روز به تعداد امکانات و تجهیزات ورزشی آن افزوده می‌شود. «ایرج امیرخانی» قهرمان جودو کشور که توسط سازمان ورزش به‌عنوان مدیر مجموعه پردیس رازی انتخاب شده است؛ در گفت‌وگو با همشهری محله جزئیات بیشتری از خدمات ارائه شده در این مجموعه ارائه می‌دهد.  

شهریه‌های مناسب، تخفیف‌های ویژه و اختصاص سئانس‌های رایگان در این مجموعه، سبب محبوبیت مجموعه رازی در بین ورزشکاران و شهروندان شده است.  به گفته ایرج امیرخانی، روزهای زوج، مجموعه در اختیار بانوان و روزهای فرد در اختیار آقایان است. همچنین سالمندان و خانواده‌های شهدا، کودکان‌کار و نیازمندان می‌توانند از همه بخش‌های آموزشی و تفریحی مجموعه به شکل رایگان استفاده کنند.  او می‌گوید: «معلولان و جانبازان با توجه به‌درصد جانبازی و معلولیت از تخفیف‌های ۲۵ تا ۱۰۰درصدی برخوردار می‌شوند.» استخر، زمین چندمنظوره، سالن پینگ‌پنگ، سالن رزمی و سالن بدنسازی، برخی از امکانات مجموعه ورزشی پردیس است که علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های تفریحی و آموزشی و در رشته‌های شنا، پینگ‌پنگ، والیبال، فوتسال، بدنسازی، ایروبیک، یوگا و پیلاتس، کیک بوکسینگ، شوت بوکسینگ و بوکس به ورزش و فعالیت بدنی بپردازند.  

مدیر مجموعه ورزشی پردیس رازی درباره مدرسه والیبال این مجموعه که آذر امسال افتتاح شده است می‌گوید: «برای راه‌اندازی یک مدرسه، به ازای هر ۱۵ نفر یک مربی درجه یک و فضایی استاندارد نیاز است که با فراهم کردن این بسترها، امسال موفق شدیم این مدرسه را برای رفاه بیشتر شهروندان راه‌اندازی کنیم.» به گفته امیرخانی که خود از قهرمانان رشته جودو است، تیم شوت بوکسینگ پردیس رازی در مسابقات استانی، قهرمان شده و «ابوالفضل محمودی» یکی از ورزشکاران این مجموعه در رشته پینگ‌پنگ، روی سکوی اول مسابقات قهرمانی ایستاده است. علاقه‌مندان به ورزش و تندرستی برای استفاده از خدمات پردیس رازی می‌توانند به خیابان هلال‌احمر مراجعه یا با شماره ۵۵۴۰۰۱۰۲ یا ۵۵۴۰۴۲۳۷ تماس بگیرند.

 

کد خبر 432669

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha