مجموع نظرات: ۰
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: استاندار تهران از برگزاری سه نمایشگاه بهاره در تهران خبر داد و گفت: با نظر فرمانداران نمایشگاه‌های بهاره در سطح شهرستان‌های استان تهران نیز برگزار می‌شود.

محسني بندپي، استاندار تهران

انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: امسال در سه منطقه تهران سه نمایشگاه بهاره برگزار خواهد شد. البته اگر تقاضا زیاد باشد این احتمال وجود دارد که دو نمایشگاه بهاره دیگر در تهران ایجاد شود و به این ترتیب تعداد نمایشگاه‌های بهاره به پنج نمایشگاه برسد.

او افزود: نمایشگاه‌های بهاره از ۱۰ تا ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار خواهند شد. این نمایشگاه‌ها در سال‌های گذشته برگزار می‌شده و رضایتمندی مردم را نیز به همراه داشته است. در حقیقت تقاضا و مطالبه مردم است. لذا ما هم کمک خواهیم کرد که با همکاری اتحادیه‌ها و صنوف این کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

محسنی بندپی ادامه داد: در شهرستان‌های استان تهران نیز با نظر فرمانداران امکان برگزاری این نمایشگاه‌ها وجود دارد.

استاندار تهران درباره محل برگزاری نمایشگاه‌های تهران گفت: نمایشگاه‌های بهاره تهران در مصلی امام (ره)، خاوران و بوستان ولایت برگزار خواهد شد. در حال حاضر بر اساس رصد نیاز بازار نمایشگاه‌های جانمایی شده در حکیمیه و پارک ارم در انتظار اعلام نیاز اتاق اصناف است. در حقیقت مجوز برگزاری پنج نمایشگاه در شهر تهران و یک نمایشگاه در هریک از شهرستان‌های استان تهران صادر شده است. لذا سه نمایشگاه در ایام شب عید برگزار می‌شود و در صورت نیاز بازار دو نمایشگاه دیگر نیز برگزار خواهد شد.

کد خبر 432582

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha