همشهری آنلاین: تیزر فیلم سینمایی «یخ‌زده ۲» در نخستین روز انتشار بیش از ۱۱۶ میلیون بار در فضای مجازی دیده شده و رکورد «اینکردیبل‌ها ۲» را شکست.

انيميشن يخ زده 2 محصول ديزني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یاهو، دنباله انیمیشن تحسین‌شده و بسیار محبوب «یخ‌زده» قرار است پاییز سال آینده (۲۲ نوامبر ۲۰۱۹) روی پرده سینماهای جهان برود و استودیو والت دیزنی از همین امروز به موفقیت آن امید فراوان بسته است. تیزر این فیلم با ۱۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار بازدید در ۲۴ ساعت رکورد پیشین را که با ۱۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بازدید در دست «اینکردیبل‌ها ۲» بهبود داد و رکورد دنیای انیمیشن را به نام خود سند زد.

دیزنی (مالک شرکت‌های پیکسار و مارول) در بخش بازدید مردم از تیزرهای سینمایی دو رکورد منحصر به فرد در ۲۴ ساعت اول انتشار اختیار دارد؛ ۲۸۹ میلیون بازدید برای «انتقام‌جویان: پایان بازی» در دسامبر گذشته و ۲۳۸ میلیون بازدید برای «انتقام‌جویان: جنگ ابد». ضمن اینکه تیزر «شیرشاه» هم در نخستین روز انتشار ۲۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بیننده داشت و تا امروز در بخش انیمیشن‌های دیزنی در صدر ایستاده است.

از آنجا که حدود ۹ ماه تا اکران رسمی «یخ‌زده ۲» در سینماهای آمریکا و دیگر نقاط دنیا زمان مانده، دیزنی و پیکسار چند تیزر دیگر از این کارتون محبوب منتشر خواهند کرد. به این ترتیب، قسمت دوم «یخ‌زده» فرصت دارد رکورد پیشین خود را بهتر کند. هر چند برخی معتقدند بخشی از آمار ۱۱۶ میلیونی بازدید از تیزر فیلم واقعی نیست و به لطف فناوری به دست آمده است.

قسمت اول «یخ‌زده» سال ۲۰۱۳ به نمایش عمومی درآمد و ۴۰۰ میلیون دلار آمریکای شمالی و در مجموع یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون دلار در دنیا فروخت. این پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ و سیزدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینماست.

کد خبر 432579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha