شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
۰ نفر

دکتر «‌علی شریعتی» از روشنفکران و اندیشمندان عصر حاضر است که زمانی در همسایگی ما یعنی در پهنه مرکزی خیابان جمالزاده شمالی زندگی می‌کرد.

شريعتي

اندیشمندی که این روزها به هرگوشه از دنیای مجازی که سرک می‌کشی یک جمله تأثیرگذار یا روایت و حکایتی فلسفی به جعل یا حقیقت از او نقل قول می‌شود.  اگر از علاقه‌مندان کنکاش در دل فلسفه و جست‌وجوی حقیقت هستید، بازدید از خانه موزه دکتر شریعتی به شما پیشنهاد داده می‌شود. این خانه موزه حدفاصل سال ۱۳۳۵ تا ۱۳۴۰ احداث شده و دکتر شریعتی مدتی در آن ساکن بوده است. بازسازی کامل اتاق کار دکتر از جاذبه‌های زیبای این موزه است.  

همچنین اسناد و مدارکی که از دوران تحصیل، مکاتبات ساواک درباره این بنا، آثار و کتاب‌های دکتر و کتاب‌هایی که درباره این اندیشمند نوشته شده نیز در معرض بازدید عموم گذاشته شده است تا مردم بیشتر با افکار و اندیشه‌های این اندیشمند و نخبه عصر حاضر آشنا شوند.  بازدید از موزه دکتر شریعتی رایگان است و علاقه‌مندان برای حضور در این خانه می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ به نشانی خیابان جمالزاده شمالی، کوچه نادر، خانه موزه دکتر شریعتی سری بزنند. البته پیش از حضور برای هماهنگی بیشتر با مسئولان موزه با شماره ۶۶۹۴۵۱۵۱ تماس بگیرید.

کد خبر 431939

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha