همشهری آنلاین: پدر شهید حادثه تروریستی زاهدان گفت: اسلحه فرزندم را زمین نمی‌گذارم و راهش را ادامه می‌دهم.

پدر شهید

به گزارش ایرنا، یدالله رحیمی در دیدار با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب که برای ادای سلام و تسلیت به خانواده های شهدای مدافع حریم امنیت به اصفهان سفر کرد، افزود: به رهبر سلام من را برسانید و بگویید ما همه سربازان شما هستیم و راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

وی به عنوان پدری که تنها فرزند پسرش را در راه انقلاب تقدیم کرد، تاکید کرد: دشمن بداند که در راه حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوی اسلامی یک ذره هم عقب نشینی نخواهیم کرد.

این پدر شهید حادثه تروریستی تاکید کرد : وهابی ها و تکفیری های پست فطرت نامردانه وارد جنگ می شوند و دشمنان از آنها حمایت می کننند تا به انقلاب ضربه بزنند.

وی یادآور شد : ما خانواده های شهدا در کنار تمام آحاد جامعه با هدایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب، راه ائمه اطهار(ع) را ادامه می دهیم.

به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل وابسته به گروه القاعده با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کردند.

در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنفجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد تاکنون ۲۷ نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.

کد خبر 431889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha