همشهری آنلاین: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حادثه تروریستی زاهدان پس از راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن روی داد و بیانگر آن است که دشمن از وحدت و حضور مردم در صحنه های انقلاب نگران و تلخ کام است.

دیدار

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی در دیدار با خانواده شهید رضا رحیمی که در حادثه تروریستی زاهدان به شهادت رسید ، افزود: دشمن که در گذشته اعلام کرده بود انقلاب به چهل سالگی نخواهد رسید، حضور گسترده مردم در مراسم بزرگداشت انقلاب را بر نتابید.

وی گفت: حضور آحاد مردم از کوچک و بزرگ، مرد و زن در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن سیلی خیلی سخت و محکمی به دشمن بود که او با این حادثه خشم خود را نشان داد.

حجت الاسلام شهیدی که از سوی رهبر معظم انقلاب برای دیدار با خانواده شهیدان حادثه تروریستی زاهدان به اصفهان سفر کرده است، افزود: انقلاب برای ما گران تمام شد زیرا تا این زمان چهل سالگی عزیزان زیادی را در این راه از دست دادیم تا درخت انقلاب که به دست امام راحل بنیان نهاده شد به نتیجه برسد.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در منزل خانواده های شهید رضا رحیمی، مرتضی فاضل و امید اکبری حاضر شد و از آنها دلجویی کرد.

تروریست های تکفیری چهارشنبه شب گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.

در این حادثه تروریستی ۲۷ تن از مرزبانان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

ابراهیم صیادی و سیدثارالله موسوی از کاشان، امید اکبری از اردستان، سید ابوالفضل موسوی و میثم عبدالله زاده از آران و بیدگل، محسن صفری و محمدتقی مهرابی از فلاورجان، یونس امیری از فولادشهر لنجان، اسماعیل کرمی از خمینی شهر، عباس کوهی از خوروبیابانک ، محمد صابری و علیرضا پناه پوری و مهدی نوروزی از سمیرم، از شهدای این حادثه تروریستی هستند.

همچنین روح الله بابایی از حسن رباط میمه، علی اکبر قبادپناه از شهرضا، علی خادمی از شاهین شهر، سعید سلیمی از تیران و کرون، داوود میرزایی از چادگان ، حسن مجیدی، مرتضی فاضل، حسین قدیری، رضا رحیمی از اصفهان ، عبدالرضا بروجی از بهارستان اصفهان و حسنعلی ترکیان ، ابراهیم براتی ، یحیی براتی و حیدر براتی از درچه دیگر شهدای این حمله تروریستی هستند.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهیدان عصر امروز و فردا در مرکز و برخی دیگر از شهرهای استان اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 431888

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha