همشهری آنلاین: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه‌اندازی سامانه برخط (آنلاین) برای ثبت نام سفرهای نوروزی بازنشستگان این صندوق خبر داد.

بازنشستگان

به گزارش ایرنا، جمشید تقی زاده گفت: از این پس بازنشستگان می‌توانند نام‌نویسی برای استفاده از برنامه‌های سفرهای نوروزی را از طریق این سامانه به صورت غیرحضوری انجام دهند.

 وی اظهار داشت: ثبت نام سفرهای نوروزی بازنشستگان از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و بازنشستگان می‌توانند در تورهای سیاحتی و زیارتی به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: راه اندازی سامانه تورهای آنلاین سفر برای بازنشستگان به منظور محقق شدن شعار در خانه نمانیم، برای بازنشستگان طراحی شده است و امیدواریم بازنشستگان به همراه خانواده‌های خود از مزایای سفرهای سیاحتی و زیارتی استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در مراکز اقامتی و گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان در سفرهای خود از 20 درصد تخفیف برای صرف غذا و همچنین 50 درصد برای اقامت برخوردار خواهند شد.

تقی زاده خاطر نشان کرد: سعی شده است در ثبت نام آنلاین سفرهای نوروزی 50 هزار نفر از امکانات ثبت‌نامی برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه هزینه سفر برای یک نفر بازنشسته به همراه یک نفر شامل 740 هزار تومان است، افزود: صندوق بازنشستگی سعی دارد امور رفاهی و معیشتی و همچنین مباحث مربوط به رفاه و گردشگری و سفرهای بازنشستگان را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

تقی زاده ادامه داد: به این منظور خدمات ویژه ای شامل بیمه تکمیلی سفرهای گردشگری، سیاحتی و زیارتی و همچنین تاسیس دهکده‌های سلامت به منظور رفاه بازنشستگان و خانواده های آنها درنظرگرفته شده است.

صندوق بازنشستگی کشوری یک میلیون و 421 هزار نفر را تحت پوشش دارد و به آنها خدمات ارائه می‌دهد.

کد خبر 431646

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha