همشهری آنلاین: سایپا ایران با زدن ۴ گل مینروا پنجاب هند را شکست داد و در مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا حریف الریان قطر شد.

تيم فوتبال سايپا

به گزارش ایسنا، از مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، سایپا ایران از ساعت ۱۷:۱۰ امروز، ۲۳ بهمن، در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف مینروا پنجاب هند رفت. این بازی در نهایت با پیروزی ۴ بر صفر سایپا به پایان رسید تا این تیم با کمترین دردسر راهی مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شود.

شاگردان علی دایی در بازی بعد باید در قطر به مصاف الریان بروند. این دیدار سی بهمن برگزار می‌شود.

آرش رضاوند (دوبار)، آرمان رمضانی و ساموئل سارفو برای نماینده ایران گلزنی کردند.

  • گزارش بازی

در دقایق ابتدایی بازی بازیکن پنجاب مرتکب خطای پنالتی شد و آرش رضاوند در دقیقه هشتم بازی، گل نخست تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا خیال علی دایی راحت شود. بعد از گل نخست هم سایپا به حملات خود ادامه داد و توانست آرمان رمضانی در دقیقه ۲۶ گل دوم تیمش را هم به ثمر برساند. سایپا علاوه برزدن دو گل، در طول ۴۵ دقیقه نخست مدام روی دروازه این تیم هندی حمله کرد و حتی اجازه خروج این تیم از زمین خودی را نداد و توپ به پای دروازه‌بان سایپا برخورد نکرد.

در نیمه دوم بازی متعادل‌تر شد و تیم هندی که در نیمه نخست قدرت حمله نداشت، توانست از خط میانه زمین عبور کند و چندین بار به طور جدی دروازه سایپا را تهدید کند. مینروا می‌توانست روی موقعیت‌های خود دروازه منادی را باز کند اما بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر دقت نداشتند. در سوی مقابل سایپا نیز کماکان به حملات خود ادامه داد و در نهایت در دقیقه ۷۵ تواسط ساموئل سارفو به گل سوم خود دست یافت.

بازیکنان مینروا در ادامه فرصت‌سوزی‌های خود در دقیقه ۷۶ دروازه خالی سایپا را هم نتوانستند باز کنند تا داد و فریاد علی دایی به خاطر اشتباهات خط دفاعی تیمش بلند شود. دقایقی بعد، سایپا با ضربه سر آرش رضاوند برای چهارمین بار دروازه حریف هندی را باز کرد.

کد خبر 431557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha