همشهری آنلاین: دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص عصبانیت‌اش در بازی با فولاد گفت، داور پشت دروازه گفت که به کرمانشاهی گفتم پنالتی نیست، میرزایی هم قسم خورد که به بازیکن ما نخورده است اما داور پنالتی گرفت.

بيرانوند

علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص عصبانیت‌اش در زمان اعلام پنالتی گفت: به خاطر این عصبانی شدم که آقایان اعصاب همه ما را خراب کردند. من به کرمانشاهی اعتراض نکردم. داور پشت دروازه را برای چه گذاشته‌اند که خطاهای داخل ۱۸ قدم را که داور نمی‌بیند به او بگوید. به داور پشت دروازه گفتم اگر سردت است برو داخل یک کت بپوش، او هم گفت من به کرمانشاهی گفته‌ام که پنالتی نبوده اما خود کرمانشاهی گفت که خودم دیدم، شما چیزی نگویید. وقتی VAR نیست این داورها را گذاشته‌اند تا کمک کنند. داور کمک پرچم زده، کرمانشاهی به او می‌گوید پرچم را پایین بیاور، خودم دیدم.

  • واقعا کرمانشاهی چنین حرف‌هایی زد؟

بله و همین مساله باعث شد که من عصبانی شوم. اگر کرمانشاهی خودش همه‌کاره است پس چرا برای او کمک گذاشته‌اند!؟ آفساید بودیمیر را نگرفته و بعد به ما می‌گوید بروید کیف کنید، به شما حال دادم. آقای کرمانشاهی به ما حال نده، عدالت را اجرا کن!

  • پنالتی میرزایی درست بود؟

پس من به شما چه می‌گویم!؟ خود کمک‌داور پشت دروازه گفت پنالتی نبود. خود میرزایی هم قسم خورد که بازیکن ما به او نخورده که پنالتی شود! با همه اینها فقط یک جمله بگویم؛ همه این لیگ را روی هم بگذارید السد و الدوحیل نمی‌شوند. آنها را بردیم، اینها را هم می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

کد خبر 431526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha