همشهری آنلاین: اولین دوره مسابقات کاپ آسیایی پارااسکی با قهرمانی تیم ملی ایران در بخش تیمی در پیست امام‌زاده هاشم به پایان رسید.

پارااسكي

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، اولین دوره مسابقات بین‌المللی پاراصحرانوردی در ماده پاتیناژ روز جمعه ۱۹ بهمن با حضور تیم‌های ملی ایران و قزاقستان و یک تیم از استان زنجان و استان تهران در ماده‌های کم‌بینایان و نابینایان، نشسته و ایستاده مردان و بانوان در پیست امام‌زاده هاشم در آبعلی برگزار شد.

در بخش کم‌بینایان و نابینایان و در مسافت دو و نیم کیلومتر الهه قلی‌فلاح با زمان ۲۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه و ۵۶ صدم ثانیه اول شد.

در بخش نشسته ۵ کیلومتر یوری برزین از قزاقستان با زمان ۳۱ دقیقه و ۱۴ ثانیه و ۸۵ صدم ثانیه اول شد و حسن میرزاحسینی از ایران با زمان ۵۲ دقیقه و ۲۵ ثانیه و ۷۰ صدم ثانیه دوم شد.

در بخش ایستاده ۱۰ کیلومتر ابوالفضل خطیبی از ایران با زمان ۳۵ دقیقه و ۱۰ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد، علی موف نورلان از قزاقستان با زمان ۳۵ دقیقه و ۵۵ ثانیه و ۵۶ صدم ثانیه در رده دوم قرار گرفت و ولادیمیر مسیو از قزاقستان با زمان ۴۱ دقیقه و ۲۹ ثانیه و ۳۶ صدم ثانیه سوم شد.

در این بخش پیمان صالحی از استان زنجان با زمان 1 ساعت و 1 دقیقه و ۳۵ ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه در رده چهارم قرار گرفت و امیر سهرابی از استان زنجان با زمان 1 ساعت و ۶ دقیقه و ۳۱ ثانیه و ۴۴ صدم ثانیه پنجم شد. مرتضی محمدی از استان زنجان و امین امانی‌نژاد نتوانستند مسابقه را به پایان برسانند.

در بخش تیمی تیم ملی ایران با کسب ۴ طلا و ۲ نقره اول شد و تیم قزاقستان با ۲ مدال طلا، 2 نقره و ۲ برنزدوم شد.

تیم استان زنجان با کسب دو مقام چهارم و پنجمی در جایگاه سوم ایستاد.

کد خبر 431487

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha