همشهری آنلاین: شورولت در سال ۲۰۱۷ با ساخت ماکت فول سایز لگو از بتموبیل با همکاری برادران وارنر توجه‌هارا به ماکت‌های سایز واقعی خود جلب کرد. برخلاف برندهایی همچون تویوتا، رنو و بوگاتی، خودروسازان آمریکایی علاقه چندانی به لگو ندارند و هرگز یک لگو از محصولات خود در سایز واقعی را نساخته‌اند.

Chevy Silverado Full-Size Lego Model

زومیت نوشت: اما شورولت تصمیم گرفته تا این روند را متوقف کند و به همین منظور از ماکت لگوی با مقیاس ۱:۱ خود رونمایی کرده است. این ماکت لگو یک وانت شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ است و ابعاد آن دقیقا با نمونه‌ی واقعی این پیکاپ بزرگ برابری می‌کنند.

Chevy Silverado Full-Size Lego Model

این ماکت لگو ۱.۸ متر ارتفاع، ۶ متر طول و ۲.۴ متر عرض دارد و توسط یک تیم ۱۸ نفره ساخته شده است. این تیم که توسط Lego Master Builders آموزش دیده بودندُ با استفاده از ۳۳۴ هزار و ۵۴۴ قطعه لگو و در زمانی بیش از ۲ هزار ساعت توانستند کار ساخت این ماکت را به اتمام برسانند.

Chevy Silverado Full-Size Lego Model

در ساخت این ماکت از قطعه‌های لگوی ۸×۲ استفاده شده است و محصول نهایی بیش از ۱.۶ تن وزن دارد. این خودرو در فروشگاه لگو در انفیلد قرار دارد و تمامی جزییات در ساخت آن رعایت شده‌اند. حتی چراغ‌های آن نیز روشن می‌شوند.

Chevy Silverado Full-Size Lego Model

ساخت این لگو نوعی بازاریابی توسط شورولت است و گویا این خودرو قرار است در فیلم آینده‌ی لگو با نام Lego Movie ۲: The Second Part نیز حضور داشته باشد.

کد خبر 431457

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha