دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» بیشترین تعداد نامزدی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۷ را به دست آورد.

«شبی که ماه کامل شد» رکورددار فیلم فجر 97

به گزارش یکشنبه شب خبرنگار فرهنگی ایرنا، فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار با ۱۳ نامزدی این دوره از جشنواره رکورددار شد.

همچنین فیلم‌های «ماجرای نیمروز»، «رد خون» به کارگردانی محمد حسین مهدویان با ۱۱ نامزدی، «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی با ۱۰ نامزدی بیشترین نامزدی را به خود اختصاص دادند.

همچنین «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی در ۱۰ بخش و «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده و «مسخره باز» به کارگردانی همایون غنی زاده در شش بخش نامزد دریافت سیمرغ سی و هفتم شدند.

به گزارش ایرنا، سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان فرهنگی و هنری شامگاه ۹ بهمن در پردیس تئاتر تهران آغاز به کار کرد.

در این دوره از جشنواره به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده، ۲۲ فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ)، ۳ اثر در بخش پویانمایی، ۱۰ فیلم در بخش نگاه نو، ۷ فیلم کوتاه و ۵ مستند رقابت می‌کنند.
نمایش عمومی فیلم‌ها در پردیس سینمایی ملت تهران و ۵۶ سالن سینما در مراکز استان‌ها تا ۲۲بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

دیشب نیز با نمایش فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲ – رد خون» پرونده نمایش سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بسته شد تا امروز از میان نامزدهای اعلام شده برگزیده‌ها معرفی شوند.
سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر دوشنبه شب ۲۲ بهمن ماه ۹۷ با معرفی و تجلیل از برگزیدگان این دوره جشنواره به کار خود پایان خواهد داد.

کد خبر 431330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha