یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: چلسی برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر انگلیس با شکست ۶ گله زمین بازی را ترک کرد.

منچسترسیتی

چلسی در دیدار مقابل منچستر سیتی در اتحاد متحمل شکست تحقیرآمیز ۶ بر صفر شد. این اولین شکست آبی‌ها در تاریخ لیگ برتر انگلیس با این نتیجه بود.

در این بازی ورزشگاه اتحاد، سیتی در همان نیمه اول با ۴ گل آگوئرو در دقایق ۱۳ و ۱۹، استرلینگ در دقیقه ۴ و گوندوگان در دقیقه ۲۵ کار را تمام کرد و در نیمه دوم ابتدا آگوئرو با گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۶، یازدهمین هت‌تریک دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس را رقم زد و از این نظر با آلن شیرر، رکوددار هت‌تریک در این رقابت‌ها برابر شد. در نهایت استرلینگ در دقیقه ۸۰ گل ششم میزبان را به ثمر رساند تا منچسترسیتی با این پیروزی تاریخی بار دیگر ۳ امتیاز از لیورپول پیش بیفتد و صدرنشین شود.

 منچسترسیتی امشب در شرایطی در استادیوم اتحاد میزبان چلسی بود که برای بازگشت به صدر جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار حساس داشت. شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند تنها چهار دقیقه پس از شروع بازی به گل برسند. پاس عرضی برناردو سیلوا بعد از برخورد با داوید لوییز در مقابل رحیم استرلینگ قرار گرفت تا این مهاجم انگلیسی با یک ضربه تماشایی به طاق دروازه کپا، گل اول را به ثمر رسانده و تیمش را در خانه پیش اندازد.
کد خبر 431324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha