همشهری آنلاین: فرهنگستان علوم و هنرهای سینما (اسکار) از برنامه پیشین خود عقب‌نشینی و اعلام کرد بر اساس همان سنت قدیمی از برندگان دوره گذشته برای اهدای جوایز برندگان اسکار ۲۰۱۹ دعوت می‌کند.

گري اولدمن برنده اسكار براي تاريك ترين ساعت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، پس از آنکه آکادمی اسکار تصمیم گرفت برای افزایش میزان بینندگان تلویزیونی مراسم سال ۲۰۱۹ از چهره‌های تازه‌تر برای اهدای جوایز دعوت کند، برخی برندگان دوره پیشین نارضایتی شدید خود را از این اقدام آشکار کردند؛ از جمله آلیسن جینی که برای «من، تونیا» برنده اسکار بازیگر نقش مکمل شده بود. او در شبکه‌های اجتماعی با عبارت «قلبم شکست» به این اقدام واکنش نشان داد؛ پستی که حالا دیگر حذف شده است.

حالا بر اساس تصمیم تازه مدیران آکادمی اسکار هر چهار برنده رشته‌های بازیگری نودمین دوره اسکار روز ۲۴ فوریه برای اهدای جوایز به دالبی تیه‌تر می‌آیند. گری اولدمن (بهترین بازیگر مرد برای ایفای نقش چرچیل در «تاریک‌ترین ساعت»)، فرانسیس مکدورمند (بهترین بازیگر زن برای بازی در «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری)، آلیسن جنی و سم راک‌ول (بهترین بازیگر مرد مکمل برای بازی در «سه بیلبورد...) جزو اهداکنندگان جوایز اسکار امسال هستند.

آکادمی اسکار زیر فشارهای فزاینده شبکه تلویزیونی ABC چند راهکار برای افزایش تعداد بینندگان مراسم در نظر گرفته بود. هر چند خیلی زود از برنامه جنجالی خود برای اهدای یک جایزه تازه در بخش محبوب‌ترین فیلم عقب‌نشینی کرد. ضمن اینکه معرفی کوین هارت برای اجرای مراسم با واکنش‌های بسیار تند در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد و این بازیگر رنگین‌پوست عطای حضور روی صحنه دالبی تیه‌تر را به لقایش بخشید.

یکی دیگر از برنامه‌های شگفت‌انگیز و غافلگیرکننده مدیران آکادمی دعوت از دواین جانسن ملقب به راک برای اجرای نود و یکمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار بود که ظاهرا ناکام ماند. این بازیگر عضلانی چندی پیش افشا کرد پیش از مطرح شدن نام هارت از او برای اجرای مراسم دعوت شده بود و قصد داشت سرگرم‌کننده‌ترین برنامه ممکن را اجرا کند که به دلیل داشتن تعهد برای بازی در دنباله «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» نتوانست آن را به سرانجام برساند.

مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۱۹ روز ۲۴ فوریه در دالبی تیه‌تر هالیوود در لس‌آنجلس برگزار می‌شود و برای نخستین بار در ۳۰ سال اخیر یک مجری ثابت برای آن در نظر گرفته نشده است.

کد خبر 431123

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha