پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سی و نهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی جام جهان پهلوان تختی امروز (پنجشنبه ۱۸ بهمن) با حضور ۱۳۰ کشتی گیر آزادکار داخلی و خارجی در سرسرای ورزشی امام (ره) کرمانشاه آغاز شد.

مسابقات کشتی جام تختی در کرمانشاه آغاز شد

محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی کرمانشاه روز پنجشنبه و در حاشیه برگزاری مسابقات جام تختی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها ۸۰ کشتی گیر داخلی و حدود ۵۰ کشتی گیر خارجی حضور دارند.
وی تصریح کرد: در این مسابقات کشتی گیرانی از کشورهای روسیه، آذربایجان، ترکیه، ارمنستان، مجارستان، هلند، بلاروس، قرقیزستان و گرجستان حضور دارند.

محبی با بیان اینکه مسابقات امروز صبح تا حدود ساعت ۱۴ به طول می انجامد، افزود: ساعت ۱۶ امروز هم مراسم افتتاحیه برگزار و رقابت های عصر نیز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱ انجام می شود.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه ادامه داد: ساعت ۱۰ صبح فردا (جمعه) نیز مسابقات شانس مجدد و دیدارهای رده بندی برگزار و از ساعت ۱۴ نیز دیدارهای فینال اوزان ۱۰ گانه برای معرفی نفرات برتر برگزار می شود.

وی افزود: «آشوک کومار» داور المپیکی کشور هند نیز به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی (United World Wrestling) در مسابقات جام تختی حضور دارد.
محبی در پایان اظهار داشت: این رقابت ها حکم انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جام جهانی زیر ۲۳ سال روسیه و قهرمانی بزرگسالان آسیا را دارد.

کد خبر 431079

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha