علی مولوی: گربه‌ها به خودی خود، ملوس و زیبا و بامزه‌اند؛ حالا اگر مجسمه‌سازی پیدا شود که کارش فقط ساختن گربه‌های ملوس باشد، حتماً آثارش دیدنی و جذاب‌اند.

گربه‌ساز!

«رِیچل بِرآون»، هنرمند تصویرگر و مجسمهساز انگلیسی، بهطور کامل روی گربهها تمرکز کرده است. او شخصیتهایش را ابتدا تصویرگری میکند و بعد در ابعاد گوناگون، از جاکلیدی گرفته تا ابعاد یک گربهی واقعی آنها را میسازد. همه‌ی بخشهای مجسمهها و لباسهایشان، دستسازند و برای ساخت هرمجسمه، بیش از ۱۰۰ساعت وقت میگذارد.

چند هفته قبل، اکانت رسمی اینستاگرام در اینستاگرام، گزارشی از روند تولید آثار او برای ۲۸۰میلیون کاربرش به نمایش گذاشت. اینستاگرام در این گزارش توضیح میدهد که ریچل برآون، اولین عروسک دستسازش را پس از مرگ گربهی خانوادگیشان ساخت. آن گربه، ۱۹سال با او زندگی کرده بود. پس از آن هم به این شیوهی مجسمهسازی ادامه داد. جالب است بدانید آثار او اصلاً ارزان نیستند و هریک از مجسمههای بزرگش حدود هزار پوند قیمت دارند.

گفتنی است ریچل برآون، علاوه بر کار تولید عروسکهایش با کمپانی «اسکالپدابل» نیز همکاری میکند. این کمپانی برای انیمیشنهایی با تکنیک «استاپموشن» عروسک تولید میکند.

گربه‌ساز!

گربه‌ساز!

گربه‌ساز!

گربه‌ساز!

گربه‌ساز!

گربه‌ساز!

گربه‌ساز!

کد خبر 430902

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha