شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۴
۰ نفر

نمی‌دانم چه‌ بگویم. بگویم امیدوارم حالت خوب باشد یا بگویم امیدوارم چاق باشی! اما نه، فکر می‌کنم بهترین آرزو برای تو در این سن خاص این است که بگویم امیدوارم امیدوار باشی.

«بهترین مژده» و دو یادداشت دیگر

امیدواری بهترین سلاحی است که الآن باید داشته باشی. تولد تو بهترین مناسبت بود که از لای صفحههای ملالآور انواع کتابهای کمکآموزشی بیرون بیایم و دوباره برگردم به بهترین ساعتها و لحظههای زندگیام. لحظههای نوشتن.

تولدت مبارک بهترین دوست

مهسا بابایی، ۱۷ساله از شهریار

برگهایت کو؟

ماشین رفت، من ماندم و راهی کوتاه تا دکهی روزنامهفروشی و راهی طولانیتر تا در خانه. خیلی دلم برایت تنگ شده بود... پاهایم خط جدول خیابان را گرفتند و به خودم که آمدم، دیدم همشهری در دست، به دیوار تکیه زدهام... همشهری وزن کم کرده بود... معلوم بود که رژیم سختی گرفته. بیصبرانه در میان ورقها به دنبال تو گشتم. دوست دیرینم... تو هم؟ باباجان بیخیال... این رژیمهای امروز همه دروغاند... چرا اینقدر نحیف شدی! برگهایت کو؟  

مریم باقری، ۱۶ساله از تهران 

خودت را دریغ نکن!

رفیق جان، تو بگو با این دوستان جدیدی که اصلاً شبیه من و نوجوانی و دوستان سابقم نیستند، چه کنم؟ خودت را از ما دریغ نکن هرگز! اگر میدانیم نوجوانی چیست، از توست، وگرنه ما هم مثل دوستان جدیدم افرادی عادی بودیم و شاید حتی نمیدانستیم کودکیم یا جوان؟

با تو در نوجوانی رکاب میزنیم برای همیشه. تولدت مبارک!

#دوچرخه_حق_مسلم_ماست

بهاره بیات، ۱۶ساله از زنجان

کد خبر 430898

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha