همشهری آنلاین: بایرن مونیخ در هفته ۲۰ بوندس‌لیگا چهارمین شکست خود در فصل جاری را تجربه کرد. دورتموند، صدرنشین جدول نیز مقابل فرانکفورت تنها به تساوی دست یافت. مونشن‌گلادباخ، لایپزیگ، لورکوزن و وولفسبورگ از تیم‌های موفق این هفته بودند.

باير-بايرن
  • هانوفر صفر − آر.بی. لایپزیگ ۳

رقابت‌های هفته ۲۰ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (اول فوریه/ 12 بهمن) با مصاف هانوفر و آر. بی. لایپزیگ آغاز شد. لایپزیگ که از تیم‌های موفق فصل جاری محسوب می‌شود با پیروزی ۳ بر صفر در خانه هانوفر بحران تیم میزبان را تشدید کرد. در حالی که لایپزیگ با این پیروزی جای خود در رده چهارم را تثبیت کرد، هانوفر به قعر جدول بوندس‌لیگا تنزل کرد.

  • بایر لورکوزن ۳ − بایرن مونیخ یک

بایرن مونیخ در هفته ۲۰ بوندس‌لیگا چهارمین شکست خود در فصل جاری را تجربه کرد. سفیدپوش‌های بایرن که بعد از ظهر شنبه مهمان بایر لورکوزن بودند، با نتیجه ۳ بر یک شکست خورده و با دستان خالی به خانه بازگشتند. بایرن مونیخ در نیمه اول عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و این نیمه را یک بر صفر به سود خود به پایان برد.

لورکوزنی‌ها اما در نیمه دوم چهره‌ای تهاجمی‌تر به خود گرفتند و در نهایت توانستند ورق را برگردانند. بیلی، ملی‌پوش لورکوزن در دقیقه ۵۳ گل تساوی را به ثمر رساند. کوین فولاند ده دقیقه بعد برای دومین بار دروازه بایرن مونیخ را باز کرد و آلاریو یک دقیقه مانده به پایان بازی با زدن گل سوم شکست تیم مهمان را قطعی ساخت. لورکوزن با این پیروزی توانست به رتبه هفتم جدول ارتقا یابد.

  • آینتراخت فرانکفورت یک − بوروسیا دورتموند یک

بوروسیا دورتموند، صدرنشین بوندس‌لیگا، این هفته مهمان آینتراخت فرانکفورت بود. فرانکفورتی‌ها که در فصل جاری خوش درخشیده‌اند، توانستند مقابل مهمان قدرتمند خود چهره خوبی از خود نشان دهند و در نهایت به تساوی یک بر یک دست یابند. این نتیجه با توجه به عملکرد برابر دو تیم عادلانه بود. دورتموند با ۴۹ امتیاز در صدر جدول  قرار دارد و فرانکفورت نیز با ۳۱ امتیاز پنجم است.

  • شالکه صفر − بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲

بوروسیا مونشن‌گلادباخ که از تعقیب‌کنندگان مهم دورتموند محسوب می‌شود، در هفته بیستم به پیروزی ۲ بر صفر مقابل میزبان خود، شالکه دست یافت و موفقیتی مهم را جشن گرفت. سبزپوش‌های مونشن‌گلادباخ با این پیروزی جای خود در رتبه دوم جدول را تثبیت کردند. کریستف کرامر در دقیقه ۸۵ نخستین گل مونشن‌گلادباخ را به ثمر رساند و نویهاوس در واپسین لحظات با زدن گل دوم شکست شالکه را قطعی کرد.

  • هرتا برلین صفر − ولفسبورگ یک

وولفسبورگ از تیم‌های موفق این هفته بود. این تیم در مصاف با میزبان پایتخت‌نشین خود، هرتا برلین به پیروزی یک بر صفر دست یافت و با سه امتیاز به خانه بازگشت. گل طلایی وولفسبورگی‌ها در این مصاف را وگهورست در دقیقه ۶۵ بازی به ثمر رساند.

  • نورنبرگ یک − وردر برمن یک

نورنبرگ در هفته بیستم میزبان وردر برمن بود. مصاف دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نورنبرگی‌ها که در شش دیدار پیشین خود پیوسته شکست خورده بودند، این بار توانستند دست کم یک امتیاز کسب کنند و قعر جدول را ترک گویند. وردر برمن نیز در رده‌های میانی جدول جای دارد.

  • هوفن‌هایم یک − فورتونا دوسلدورف یک

تیم هوفن‌هایم که در رده‌های بالای جدول به سر می‌برد، در هفته ۲۰ بوندس‌لیگا میزبان فورتونا دوسلدورف بود. آبی‌پوش‌های هوفن‌هایم اگر چه هم از لحاظ شمار حملات و هم از لحاظ مالکیت توپ بر حریف برتری داشتند، اما در نهایت به تساوی یک بر یک بسنده کردند. دوسلدورف در پی این تساوی یک امتیاز مهم به دست آورد تا فاصله خود با قعر جدول را بیشتر کند.

  • دیدارهای یکشنبه

رقابت‌های هفته بیستم بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه با انجام دو دیدار پایان ‌یافت که طی آن آگسبورگ میهمان خود ماینتس را با سه گل بدرقه کرد و اشتوتگارت نیز در خانه خود به مصاف فرایبورگ رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

کد خبر 430745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha