همشهری آنلاین: بزرگترین نمایشگاه مربوط به تلفن همراه در دنیا ۲۵ فوریه در شهر بارسلونا برگزار می‌شود.

MWC 2019

غول‌های گوشی سازی هرساله به این نمایشگاه می‌آیند تا از دستاورد های تازه خود رونمایی کنند. از این رو فرصت خوبی برای مصرف کنندگان است تا اطلاعات کافی محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. حالا ما سعی کردیم با توجه به اطلاعت موثق حدس‌ها و گمان‌هایی داشته باشیم که کمپانی‌های بزرگ تلفن همراه چه نقشه‌ای در این همایش دارند.

  • سامسونگ

اول از همه انتظار داریم که سامسونگ گوشی گلکسی اس ۱۰ را در این نمایشگاه معرفی کند اما خود کمپانی اظهار کرده که یک هفته زودتر در سن فرانسیسکو این اتفاق رقم می‌خورد. از این رو سامسونگ توضیحات بیشتر درباره S۱۰ را برای گنگره گذاشته است.

البته این همه انتظار ما از سامسونگ نیست، امکان دارد که در این گنگره نگاه نزدیک‌تری به گوشی‌های تاشو این کمپانی هم داشته باشیم. حتی این کمپانی می‌تواند از این مراسم برای معرفی گوشی‌های میان رده خود استفاده کند.

  • سونی

این کمپانی همیشه در این نمایشگاه از چندین گوشی که شامل پرچمدار نسل بعدی هم هست رونمایی میکند. چیز زیادی از اینکه سونی میخواهد چه کار کند نمی دانیم ولی با توجه به رندرهای

لو رفته از یکی از گوشی‌های سونی که احتمالا پرچمدار نسل فعلی این کمپانی باشد، دوربین سه تایی پشتی به چشم خورد که خود این دستاورد بزرگی برای سونی است چون تا به حال سونی گوشی با سه دوربین پشتی نداشته است.

براساس رندرهای لو رفته، گوشی سونی  Xperia XZ۴ دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ است که باعث می‌شود این گوشی پهن‌تر از سایر گوشی‌های سونی باشد.

  • ال‌جی

این کمپانی در نمایشگاه می‌خواهد از و اولین گوشی ۵G کمپانی با ظرفیت باتری ۴ هزار میلی آمپر رونمایی کند. طق اظهارات ال‌جی قرار است در ماه فوریه یک گوشی جدید راهی بازار کند ولی کمپانی نگفته که چه مدلی خواهد بود.

شایعه درباره اشاره به یک صفحه نمایش ۴K به همراه صدای ۳D که می تواند بدون هندزفری هم تشخیص داد می‌کند.

  • هوآوی

از آن جایی که قبلا P۱۰ و P۲۰ معرفی شدن انتظار می‌رود که در نمایشگاه امسال P۳۰ را ببینیم. چیزی زیادی درباره این گوشی نمی‌دانیم ولی شایعه شده که P۳۰ دارای چهار لنز برای دوربین پشتی است.

هوآوی تایید کرده که اولین گوشی ۵G تاشو خود را در این نمایشگاه معرفی می‌کند.

  • اچ تی سی

این کمپانی خروچی گوشی‌های خود را در سال ۲۰۱۸ کاهش داد، ولی به گفته خود کمپانی چند گوشی را در این نمایشگاه رونمایی میکند. احتمال هم می‌رود گوشی جدید این کمپانی در اواسط سال قابل خریداری باشد.

منبع: techradar

کد خبر 430369

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha