همشهری آنلاین: تیم ویژه تحقیق سازمان ملل درباره قتل جمال خاشقجی منتقد و روزنامه نگار سعودی، پنجشنبه با خدیجه چنگیز نامزد جمال خاشقجی دیدار کرد.

تیم تحقیق درباره قتل خاشقجی با خدیجه چنگیز دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، تیم ویژه تحقیق سازمان ملل درباره قتل جمال خاشقجی منتقد و روزنامه نگار سعودی، امروز پنجشنبه با خدیجه چنگیز نامزد جمال خاشقجی دیدار کرد.

تیم تحقیق سازمان ملل در یکی از هتلها در شهر استانبول با چنگیز دیدار کرد.

این دیدار که بدون حضور رسانه ها برگزار شد، در آن تیم تحقیق سازمان ملل همه اطلاعاتی و جزییاتی که خدیجه چنگیز درباره قتل خاشقجی در اختیار داشت، را دریافت کرد.

قرار است که تیم تحقیق سازمان ملل امروز استانبول را به مقصد آنکارا برای دیدار با مقامات دولتی و اطلاعاتی ترکیه ترک کند.

شایان ذکر است که اگنس کالامارد بازرس ویژه سازمان ملل در پرونده قتل «جمال خاشقجی» قبلا اعلام کرد که گزارش درباره ترور خاشقجی در اواخر ماه مه آماده خواهد بود.

گفتنی است که «آگنس کالامارد» گزارشگر ویژه سازمان ملل به منظور بررسی تحقیقات مستقل بین المللی در خصوص قتل خاشقجی به ترکیه سفر کرده است.

جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی در دوم اکتبر سال گذشته میلادی پس از مراجعه به کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه ناپدید شد و دولت ریاض که در ابتدا مدعی شده بود که خاشقجی از ساختمان کنسولگری خارج شده سرانجام پس از ۲۰ روز با انتشار بیانیه‌ای قتل او را در ساختمان کنسولگری تائید کرد.

کد خبر 430332

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha