همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: سه استان گلستان، سمنان و زنجان درگیر کولاک و یخ زدگی است. لازم است هموطنان از سفرهای غیرضروری به این استان‌ها اجتناب کرده و در صورت تردد خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

راهور جاده

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون در استان‌های گلستان (جاده‌های توسکستان - شاهرود و خوش ییلاق - آزادشهر)، سمنان (فولادمحله - فیروزکوه) و زنجان (دندی - تکاب) کولاک و یخ زدگی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: در استان خراسان شمالی نیز در بیشتر جاده‌ها بارش برف و در استان گلستان جاده گالیکش - جنگل گلستان بارش باران گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: در استان‌های آذربایجان شرقی (جاده کلیبر - خداآفرین)، اردبیل (پارس آباد - مشکین شهر) و خراسان شمالی (بجنورد-آشخانه و آشخانه - چمن بید) نیز مه گرفتگی با کاهش دید گزارش شده و ضروری است رانندگان در صورت تردد در این جاده‌ها از چراغ مه شکن استفاده و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: در استان کرمان (جاده‌های کرمان - زاهدان و بم - ریگان) نیز گرد و خاک با کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا اضافه کرد: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج (محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس) و آزادراه کرج به تهران (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین و سایر جاده‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

کد خبر 430258

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha