همشهری آنلاین: بوروسیا دورتموند در هفته ۱۹ بوندس‌لیگا اقتدار خود را به نمایش گذاشت و با پیروزی ۵ بر یک مقابل هانوفر به صدرنشینی خود ادامه داد. بایر لورکوزن، بوروسیا مونشن‌گلادباخ، هوفن‌هایم و ماینتس از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.

بوروسيا دورتموند
  • هرتا برلین ۲ − شالکه ۲

رقابت‌های هفته ۱۹ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۲۵ ژانویه/ ۵ بهمن) با دیدار هرتا برلین مقابل شالکه آغاز شد. مصاف دو تیم که در ورزشگاه المپیک برلین در حضور بیش از ۴۳ هزار تماشاگر انجام گرفت، پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. هر چهار گل این دیدار در همان نیمه نخست به ثمر رسیدند.

  • بوروسیا دورتموند ۵ − هانوفر یک

یکه‌تازی بوروسیا دورتموند در بوندس‌لیگا همچنان ادامه دارد. زردپوش‌های دورتموند بعد از ظهر شنبه مهمان خود، هانوفر را ۵ بر یک درهم کوبیده و جای خود در صدر جدول را تثبیت کردند. دورتموند به ویژه در نیمه دوم این مصاف چهره‌ تهاجمی خود را به بهترین وجه به نمایش گذاشت و ۴ گل از پنج گل خود را در نیمه دوم به ثمر رساند.

بوروسیا دورتموند در حال حاضر با ۴۸ امتیاز یکه‌تاز جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا است. هانوفر با تنها ۱۱ امتیاز در رده‌ ۱۷ جدول جای دارد.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲ − آگسبورگ صفر

سیر موفقیت‌ بوروسیا مونشن‌گلادباخ همچنان ادامه دارد. سفیدپوش‌های گلادباخ که در کنار بایرن مونیخ از تعقیب‌کنندگان بوروسیا دورتموند محسوب می‌شوند، این هفته مهمان خود، آگسبورگ را ۲ بر صفر شکست داده و به نهمین پیروزی پیاپی خود دست یافتند. مونشن‌گلادباخ با این پیروزی گامی دیگر به تحقق رویای حضور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا در فصل آتی نزدیک‌تر شده است.

  • ولفسبورگ صفر − بایر لورکوزن ۳

از برندگان بزرگ هفته ۱۹ بایر لورکوزن بود که "گرگ‌های ولفسبورگ" را در خانه‌شان با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و با سه امتیاز به خانه بازگشت. آبی‌پوش‌های لورکوزن در این مصاف چهره‌ای تهاجمی از خود به نمایش گذاشته و به ویژه از لحاظ شمار حملات بر میزبان خود برتری داشتند. ولفسبورگ و لورکوزن به ترتیب در رده‌های هشتم و نهم جدول قرار دارند.

  • هوفن‌هایم ۴ − فرایبورگ ۲

هوفن‌هایم پس از ۹ هفته انتظار توانست بار دیگر طعم پیروزی را بچشد. این تیم در هفته ۱۹ بوندس‌لیگا فرایبورگ را در دیداری خانگی ۴ بر ۲ شکست داد و با کسب سه امتیاز جای خود در رتبه‌های بالای جدول را تثبیت کرد. آندری کراماریک، بازیکن هوفن‌هایم، یکی از چهره‌های برتر میدان بود و دو گل از چهار گل تیمش مقابل فرایبورگ را به ثمر رساند.

  • ماینتس ۲ − نورنبرگ یک

سرخ‌پوش‌های ماینتس نیز هفته نوزدهم را با موفقیت پشت سرگذاشتند و با پیروزی ۲ بر یک مقابل نورنبرگ سه امتیاز مهم به دست آوردند. مصاف ماینتس و نورنبرگ پر بود از پیکارهای تن‌به‌تن میان بازیکان دو تیم. در حالی که ماینتس جای خود در رده‌های میانی جدول را تثبیت کرده، نورنبرگ با تنها ۱۱ امتیاز در قعر جدول بوندس‌لیگا به سر می‌برد.

  • دیدارهای باقیمانده

پیکارهای هفته ۱۹ بوندس‌لیگا یکشنبه شب با انجام دو دیدار به پایان ‌رسید که طی آن بایرن مونیخ میزبان خود اشتوتگارت را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست داد و فورتونا دوسلدورف نیز در خانه خود به مصاف آر.بی‌. لایپزیگ رفت و با چهار گل مغلوب این تیم شد.

کد خبر 429913

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha