همشهری آنلاین: نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید مذاکره با کی‌روش برای تمدید قرارداد به بعد از جام ملت‌های آسیا موکول شده است.

كي‌روش تاج

علی کفاشیان در گفت‌وگو با ایسنا، ابتدا درباره وضعیت قرارداد کی‌روش با تیم ملی و احتمال حضور او روی نیمکت کلمبیا اظهار کرد: تا زمان اتمام جام ملت‌های آسیا هیچ مذاکره‌ای با آقای کی‌روش نمی‌کنیم. تیم ملی نیاز به آرامش دارد و فعلا فقط به فکر برد هستیم تا جام را بگیریم و به ایران بیاریم.

بر اساس اساسنامه سازمان لیگ فوتسال، رئیس کمیته فوتسال باید ریاست سازمان لیگ را به عهده بگیرد اما کفاشیان با وجود استعفا از کمیته فوتسال، هنوز از سازمان لیگ نرفته است. او درباره این موضوع توضیح داد: بنده درحال حاضر به صورت قانونی رئیس سازمان لیگ هستم و اساسنامه فدراسیون فوتبال نمی‌گوید که باید کنار بروم. بر اساس مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، سرپرستی سازمان لیگ به بنده و ریاست کمیته فوتسال به آقای داود پرهیزگار واگذار شده است. این، از اختیارات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره بازنشستگی کامل و کنار رفتن از پست‌های فوتبالی گفت: به زودی این اتفاق خواهد افتاد و به امید خدا از فدراسیون می‌روم.

کد خبر 429727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha