همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال قطر گفت: شاگردان کارلوس کی روش در تیم ملی ایران عملکرد تحسین برانگیزی داشتند و آنها یکی از مدعیان جدی قهرمانی به حساب می‌آیند.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر: عملکرد ایران تحسین برانگیز است

فلیکس سانچز روز شنبه و پس از شکست کره جنوبی و صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایرنا افزود: فکر کردن به دیدار پایانی جام ملت‌های آسیا فعلا در برنامه‌ریزی ما نیست و برتری و موفقیت مقابل تیم امارات در مرحله نیمه نهایی را هدف قرار داده‌ایم زیرا در غیر این صورت باید با جام خداحافظی کنیم.

وی درباره اینکه آیا احتمال مصاف ایران و قطر در فینال وجود دارد یا خیر؟ افزود: تیم ملی فوتبال ایران حریف قدرتمند و قابل احترامی است و مصاف این تیم مقابل چین نیز که با پیروزی پر گل ایران خاتمه یافت دلیل این ادعا است البته فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر افزود: برای حضور در فینال این مسابقات ابتدا باید مقابل امارات به پیروزی برسیم و در حال حاضر به مسابقه بعدی فکر نمی کنیم.

سانچز در خصوص اینکه آیا بسته ماندن دروازه تیم های ایران و قطر در این دوره از رقابت های جام ملت های آسیا باعث فینالیست شدن این دو تیم خواهد شد گفت: اینکه یک تیم تا این مرحله از رقابت های جام ملت های آسیا هیچ گلی دریافت نکند، ارزشمند است ولی این موضوع سبب رسیدن به فینال یا پیروزی در دیدارهای پیش رو نمی شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در خصوص تاثیر غیبت تماشاگران و خبرنگاران قطری در امارات به دلیل تیرگی مناسبات سیاسی این دو کشور، اظهار داشت: پیش از حضور در امارات این شرایط را پیش بینی کرده و از بازیکنان خواستیم با تمرکز بیشتری به مصاف حریفان بروند.

وی افزود: باید از تعداد اندک هواداران خود که در این شرایط به ورزشگاه می آیند و تیم ملی کشورشان را تشویق می کنند تشکر کنم و آنها انگیزه زیادی به ما می‌دهند.

تیم ملی فوتبال قطر شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا موفق شد با یک گل کره جنوبی را از پیش رو بردارد.

تیم‌های ایران، قطر، امارات و ژاپن راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و در این مرحله قطر با امارات و ایران با ژاپن دیدار خواهند کرد.

کد خبر 429670

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha