همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اعلام تشکیل کمیته بانوان در این سازمان از همکاران خانم این واحد خواست تا با ارائه پیشنهاد و راهکارهای سازنده خود، برای پیشبرد اهداف و تعالی پروژه‌های سازمان تلاش کنند.

فني عمراني

به گزارش شهرنوشت به نفل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، احسان نوش‌آبادی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، برای دومین بار طی سال جاری پای صحبت بانوان شاغل در این سازمان نشست تا مشکلات، ایده‌ها و نقطه‌نظرهای آنان در قالب نشستی صمیمانه مطرح شود.

در این نشست مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن تاثیرگذار خواندن نقش زنان در پیشبرد اهداف و تعالی پروژه‌های سازمان، خواستار تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری مشکلات و همچنین طرح پیشنهادات و نقطه نظرات بانوان شاغل در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران شد.

در بخشی از این نشست که به همت مدیریت امور اداری و واحد رفاهی و بانوان سازمان مهندسی و عمران شهر تهران برگزار شد، دکتر جواد الهی به عنوان سخنران انگیزشی، طی سخنانی به طرح راهکارهایی در جهت ایجاد حس مثبت‌اندیشی و افزایش نشاط در محیط کار پرداخت.

گفتنی است تعداد بانوان شاغل در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به ۷۰ نفر می رسد که همگی در ساختمان مرکزی این سازمان مشغول به کار هستند. شرکت‌کنندگان در این نشست صمیمانه به طرح مشکلات، ایده‌ها و نقطه نظرات خود در ارتباط با مسائل مختلف کاری پرداختند.

کد خبر 429647

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha