همشهری آنلاین: خبرنگار پرس تی وی پس از آزادی از زندان با تاکید بر اینکه بازداشت شدنش یک مساله شخصی نبوده است افزود: از همه می‌خواهم که در تظاهرات روز جمعه که در همین راستا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

مرضیه هاشمی: اتفاقاتی که برای من افتاد یک مساله شخصی نبود

به گزارش ایسنا، مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس تی وی در و اولین اظهارات خود پس از آزادی از زندان گفت: با توجه به شرایط موجود از همه دعوت می‌کنم تا به ما بپیوندند و در تظاهرات روز جمعه شرکت کنند. طبیعتا اتفاقاتی که برای من افتاد یک مساله شخصی نبود و ممکن است این اتفاق برای هر شخص دیگری در آمریکا در هر زمانی اتفاق بیفتد.

وی افزود: ما باید با این مساله مقابله کنیم، ما در مقابل این ظلم می ایستیم و از همه می خواهم که در تظاهرات روز جمعه که در همین راستا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار آمریکایی الاصل شبکه پرس تی وی پس از 11 روز بازداشت در آمریکا روز چهارشنبه بدون طرح هیچ اتهامی از زندان آزاد و به خانواده‌اش در واشنگتن‌ ملحق شد.

وی که مجری و خبرنگار شبکه پرس تی وی است روز یکشنبه ۱۳ ژانویه (۲۳ دی ماه) بدون هیچ اتهامی در فرودگاه سنت لوئیس این کشور بازداشت و به یک بازداشتگاه پلیس فدرال آمریکا «اف بی آی» در واشنگتن منتقل شد. بازداشت او به عنوان یک خبرنگار، بازتاب گسترده‌ای در سراسر جهان داشت.

کد خبر 429520

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha