پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرحله دوم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به اتمام رسید و با دیدار ویتنام و ژاپن مرحله یک چهارم نهایی شد.

4 مسی در جام ملت‌های آسیا

کمیته برگزاری مسابقات درپایان هر مرحله آمار کلی این بازی‌ها را منتشر کرده است که آمار مرحله یک هشتم نهایی از قرار زیر است.

به گزارش ورزش سه، مرحله یک هشتم نهایی با انجام ۸ بازی به پایان رسید و درپایان این مرحله  ۱۷ گل از خط دروهزه ها گذشته است که با این حساب  میانگین تقریبا ۲ گل درهر بازی به ثبت رسیده است.

* با احتساب گل های این مرحله شمار گل های به ثمررسیده مجموع این رقابت ها  تا به امروزکه  ۴۴ بازی را پشت سر گذاشتیم، ۱۱۳ گل است که میانگن ۲.۵ گل درهر بازی را به ما می دهد.

* این درشرایطی است که درهفته اول این رقابت ها ۳۶ گل، در هفته دوم  و سوم  هر کدام ۳۰ گل و مرحله یک هشتم نهایی  هم ۱۷ گل  ثبت شده است.

*  ۴ بازی مرحله یک هشتم نهایی بین تیم های اردن و ویتنام، ازبکستان و استرالیا، امارات و قرقیزستان، کره جنوبی و بحرین به وقت های  اضافه کشیده  شده است و دو بازی  از این ۴   دیدار  را ضربات پنالتی تعیین کننده برنده بازی بود که  به این ترتیب تیم های اردن و ازبکستان از دورمسابقات حذف شدند.

  • ۶ دیدار از ۸ بازی مرحله دوم در آن پنالتی گرفته نشده است:


* با احتساب ۶ بازی که در این  مرحله در وقت قانونی  و یا در ۱۲۰ دقیقه پیروز میدان تعیین شد، تعداد بازی هایی که با پیروزی یک تیم به پایان می رسد به عدد ۳۷ رسید و ۷ بازی نیز به تساوی انجامید.

* جائو لینگ، اشکان دژاگه و احمد خلیل موفق شدند  پنالتی را در زمان قانونی بازی به گل تبدیل  کننند تا احمد مبارک کانو تنها کسی باشد که موفق به ثمر رساندن پنالتی دروقت قانونی دیدار نشود.

* مجموعا ۱۴ پنالتی در این رقابت ها توسط داوران تشخیص داده شده است که ۱۲  پنالتی گل شده و ۲ پنالتی هم از دست رفته است.

* در پایان این مرحله تیم های ایران و قطر تنها تیم هایی هستند که تا به حال دروازه اشان باز نشده است و قدرتمند ترین خط حمله جام  تا به امروز متعلق به تیم ملی قطر بوده  که در مجموع ۱۱ بار موفق شدند  دروازه حریفانشان را باز کنند.

* صدمین گل جام نیز توسط زهی شیائو ازتیم ملی  چین به ثمر رسیده است.

کد خبر 429484

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha