چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: یونس محمود و علی نوری دو کارشناس عراقی با بغض و ناراحتی انتقادات خود را از تیم ملی عراق مطرح کردند.

بغض و ناراحتی یونس محمد در برنامه المجلس

به گزارش ورزش سه، شب گذشته طبق روال قبلی برنامه مجلس پس از بازی‌های جام ملت‌ها روی آنتن تلویزیون الکاس رفت. دو کارشناس عراقی یعنی یونس محمود و علی نوری که با ناراحتی در برنامه حاضر بودند، ابتدا اصلا صحبت نمی‌کردند اما بالاخره در نوبت خود و با اصرار مجری لب به سخن بازکردند.

یونس محمود در ابتدا توضیح داد: فوتبال این است و برد و باخت دارد.  به عراق خسته نباشید می‌گویم، ما هی گفتیم که تورنمنت است نگوییم که در تیم تاثیر منفی می‌گذارد، اما خب من زیاد با تاکتیک های مربی مشکلی ندارم اما شما به من بگویید، به هر حال من هم فوتبالیست و مهاجم بودم، چطور میشود تیم ۴ بازی انجام دهد اما حتی یک موقعیت هم برای مهاجم ساخته نشود؟ همه می‌گویند چرا تیم گل نمی‌زند اما وقتی برای مهاجم فرصت ساخته نمی‌شود او چطور گلزنی کند؟ این در حالی است که تیم ما چند مهاجم آماده و خوب دارد اما نمی دانم چرا حتی در ۱۰ دقیقه آخر بازی با قطر هم ما تک مهاجم بازی می‌کردیم؟ چرا وقتی ما دو سه مهاجم خوب داریم مربی باید دو یا سه مهاجم را در ترکیب اصلی قرار دهد چون چیزی برای از دست دادن ندارد.

وی افزود: تیم ما مشکل فنی و تاکتیکی زیادی داشت اما ما نخواستیم بگوییم که به ما برچسب حاشیه سازی بزنند ولی شما بررسی کنید می‌بینید که در ۴ بازی مهند علی فوروارد اصلی ما حتی یک موقعیت هم نداشت، البته مشکلات مدیریتی زیادی هم وجود داشت.

علی نوری خبرنگار عراقی هم گفت: ۱۰-۱۵ دقیقه به ما فرصت بدهید می‌خواهم سفره دلم را باز کنم. قبل از شروع جام زمانی که کاتانچ را سرمربی تیم کردند، در همان کنفرانس اول گفت که من از همین الان بگویم که قول قهرمانی یا این ها را نمی‌دهم، من قول میدهم بازی خوب انجام دهیم. همین موضوع سروصدای زیادی را در نشست خبری به وجود آورد که رییس فدراسیون وارد شد و گفت هدف ما حضور در نیمه نهایی جام ملت ها است که این مخالف صحبت های سرمربی تیم بود و باعث شد حاشیه‌های زیادی در همان نشست خبری اول ایجاد شود.

او در ادامه اظهار داشت: ما مشکلات مدیریتی در فدراسیون داریم، مشکلات آماده سازی داشتیم، مربی را اصلا نمی‌گوییم خوب است یا بد است اما احساس می‌کنیم به مربی سطح بالاتری احتیاج داریم چون کشورهای اطراف ما آرزو دارند بازیکنانی مثل تیم ما داشته باشند که روی آن ها سرمایه گذاری کنند اما در عراق هیچ وقت چنین چیزی انجام نمی‌شود. ما از ۲۰۰۳ هر موقع در مقدماتی جام جهانی حذف می‌شویم می‌گوییم در جام ملت ها جبران می‌کنیم و برعکس. همینطور سال به سال می‌گذارنیم اما هیچ پیشرفتی در فوتبال عراق وجود نداشته است.

کد خبر 429414

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha