مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران از افزایش ۲۰ نرخ طرح ترافیک در سال ۹۸ به دلیل رشد تورم خبر داد.

محدوده ترافيكي

سکینه اشرفی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به اینکه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در زمینه عوارض شهری حدود ۱۰ لایحه به شورای شهر تهران ارائه داده است، گفت: هفته آتی تمام وقت شورای شهر تهران به تعیین عوارض شهری اختصاص پیدا می‌کند، چراکه براساس قانون تمام عوارض می‌بایست تا پیش از ۱۵ بهمن تصویب شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران ادامه داد: این لوایح شامل عوارض پسماند، طرح ترافیک، پارکینگ‌های حاشیه‌ای، ساختمان و ... می‌شود و ما برخی از این لوایح را در ماه‌های آذر و دی به شورای شهر تهران تحویل دادیم تا در کمیسیون‌ها بررسی شوند و قرار است، این لوایح هفته دیگر از سوی شورای شهر بررسی شوند.

وی با اشاره به دو لایحه که در حوزه حمل و نقل به شورای شهر تهران ارائه شده است، گفت: تلاش می‌کنیم این لوایح به صورت دو فوریتی بررسی شوند تا به کمیسیون بازنگردند و تاخیری هم در کار ایجاد نشود.

اشرفی با اشاره به اینکه در لوایحی که به شورای شهر تهران تحویل شده است، سهمیه خبرنگاران برای ورود به طرح ترافیک حذف نشده، گفت: قرار است روندی تعریف کنیم تا اختصاص مجوز ورود به طرح ترافیک منوط به این باشد که فرد واقعا خبرنگار باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران همچنین با اشاره به پیشنهاد افزایش حدود ۲۰ درصدی نرخ ورود به طرح ترافیک اظهار داشت: براساس گزارشات مرکز آمار، نرخ تورم بیش از ۲۰ درصد است و بر همین اساس مقرر شده تا نرخ ورود به طرح نیز افزایش یابد.

کد خبر 429395

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha