همشهری آنلاین: دختری که با در دست داشتن سینی آب‌معدنی به گمنام‌ترین ستاره شب گلدن گلوب تبدیل شده بود، در یک سریال قدیمی آمریکایی با سینی آب‌معدنی در دست مقابل دوربین رفت.

دختر آبمعدني شب گلدن گلوب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، کلت کاتبرت با قرار گرفتن در پس زمینه بسیاری از عکس‌های ستارگان سینما در هفتاد و دومین مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب ستاره واقعی مراسم لقب گرفت. این مدل کانادایی یکی از کسانی بود که با تعارف کردن بطری آب‌معدنی فیجی برای این شرکت کار تبلیغاتی می‌کردند اما کاربران توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی خیلی زود عکس‌های حضور او را در بسیاری از لحظه‌های گلدن گلوب در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

وقتی کاتبرت جوان هفته گذشته تصویری از پشت صحنه سریال «جسور و زیبا» منتشر و از عوامل تشکر کرد، شایعه‌ها درباره ارتباط او با مدیران شبکه CBS بالا گرفت. هر چند این شبکه درباره راست و دروغ حضور دختر آب‌معدنی در این سریال واکنش نشان نداده اما حساب کاربری رسمی «جسور و زیبا» در اینستاگرام تصویری منتشر کرده است که کاتبرت را با یک سینی آب‌معدنی در دست کنار دو بازیگر اصلی نشان می‌دهد.

این مدل کانادایی در سایت معتبر imdb با نام «دختر آب‌معدنی» معرفی شده و هر چند برخی معتقدند در شب اهدای جوایز گلدن گلوب به عمد در بسیاری از عکس‌ها حضور داشت اما خودش در این باره به یک برنامه تلویزیونی گفت: «مهم نبود کجا ایستاده‌اید. حتما تصویرتان در قاب یک دوربین ضبط می‌شد. من سال‌هاست کار مدلینگ می‌کنم و ناخواسته با شنیدن صدای شاتر دوربین چهره‌ام را به طرف آن برمی‌گردانم.»

«جسور و زیبا» نخستین بار سال ۱۹۸۷ همراه با سریال «جوان و بی‌قرار» روی آنتن شبکه CBS رفت و قسمت هشت هزارم آن اوایل ژانویه امسال پخش شد. انتظار می‌رود قسمتی که کاتبرت در آن به نقش دختر آب‌معدنی ظاهر شده است روز ششم فوریه به نمایش درآید.

کد خبر 429262

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha