همشهری آنلاین: دونالد ترامپ برای کسب جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر سال هالیوود باید با ستاره‌هایی چون جانی دپ، جان تراولتا و بروس ویلیس رقابت کند.

دونالد ترامپ و ملانيا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، فهرست نامزدهای جایزه تمشک طلایی ویژه بدترین‌های سال هالیوود اندکی پیش از معرفی نامزدهای اسکار ۲۰۱۹ منتشر و مشخص شد رئیس‌جمهوری آمریکا و همسرش ملانیا امسال در دو بخش بدترین بازیگر مرد و بدترین بازیگر زن مکمل نامزد دریافت جایزه هستند. این افتخار نه‌چندان خوشنام سینمایی برای حضور در مستند ضدترامپ «فارنهایت ۹/۱۱» به کارگردانی مایکل مور نصیب ترامپ و ملانیا شده است.

رئیس‌جمهوری آمریکا که در گذشته در چند فیلم سینمایی از جمله یکی از قسمت‌های «تنها در خانه» مقابل دوربین رفته بود، این بار برای ایفای نقش خودش در تازه‌ترین ساخته مستندساز جنجالی آمریکایی و البته «مرگ یک ملت» دینش دسوزا شایسته نامزدی جایزه تمشک طلایی شناخته شد. او در بخش بدترین بازیگر مرد چند رقیب گردن‌کلفت و سرشناس دارد؛ دپ، ویلیس، تراولتا و ویل فرل.

در بخش بدترین بازیگر زن امبر هرد (همسر پیشین جانی دپ)، ملیسا مکارتی، جنیفر گارنر، هلن میرن و آماندا سیفرید باید برای بردن جایزه تمشک طلایی رقابت کنند و در بخش بدترین بازیگر زن مکمل علاوه بر نام بانوی اول آمریکا، نام کلی پرستن (همسر تراولتا و همبازی او در «گوتی») هم به چشم می‌خورد. جیمی فاکس و جان سی رایلی هم سرشناس‌ترین نامزدهای بخش بهترین بازیگر مرد مکمل هستند.

«گاتی» ساخته کوین کانلی، «قتل‌های سرخوشانه» برایان هنسن، «وینچستر» مایکل و پیتر اسپیریگ و «هلمز و واتسن» ساخته ایتن کوهن در دو بخش بدترین فیلم و بدترین کارگردان با هم رقابت می‌کنند. ضمن اینکه «رابین هود» پنجمین نامزد بخش بدترین فیلم و جیمز فولی با «پنجاه طیف آزادی» پنجمین نامزد بخش بدترین کارگردان هستند. «مرگ یک ملت»، «گاتی»، «قتل‌های سرخوشانه»، «وینچستر» و «پنجاه طیف آزادی» در بخش بدترین فیلمنامه نامزد شده‌اند.

برگزیدگان سی و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز تمشک طلایی به بدترین‌های هالیوود روز ۲۳ فوریه و یک روز پیش از مراسم اسکار معرفی می‌شوند و معمولا نامزدها و برندگان برای دریافت جایزه خود حاضر نمی‌شوند. هر چند ممکن است ترامپ ناگهان به محل اهدای جوایز برود و اگر برنده شد، جایزه خود را با افتخار دریافت کند.

کد خبر 429238

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha