همشهری آنلاین: ماه‌ها از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا می‌گذرد اما وعده‌هایی که فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش داده بودند هنوز رنگ تحقق به خود نگرفته و چشم انتظاری‌ها ادامه دارد.

فوتسال بانوان قهرماني

به گزارش مهر، تیم ملی فوتسال بانوان ایران درحالی اردیبهشت ماه سال جاری برای دومین بار با شکست تیم ژاپن قهرمان آسیا شد که انتظار می‌رفت پس از این قهرمانی توجه مسئولان فدراسیون و مسئولان ورزش به این رشته بیشتر از گذشته شود و ملی پوشان بانوی ایرانی مورد حمایت کاملتری قرار بگیرند.

طبیعی بود که پس از این قهرمانی وعده‌های زیادی برای حمایت از این تیم داده شود اما همه اینها مربوط به همان روزهای ابتدایی و «داغ بودن» مسئولان بود که هر کدام وعده حمایت مالی و پاداش‌هایی را دادند اما با گذشت ماه‌ها از آن وعده ها، بازیکنان تیم ملی همچنان چشم انتظار هستند.

در این میان نه تنها تیم ملی فوتسال بانوان ایران مورد توجه بیشتر قرار نگرفت بلکه سرمربی موفق خود را هم از دست داد و بی‌توجهی مسئولان باعث شد وی قید همکاری با تیم ملی را بزند.  

دختران فوتسالیست ایران دو باره قهرمان قاره کهن شدند اما پاداش آنها پس از گذشت حدود ۱۰ ماه از قهرمانی در آسیا فقط وعده‌های مسئولان بوده است و حتی وزیر ورزش نیز وعده دیدار با ملی پوشان را محقق نکرد. وعده‌ای که قرار بود یک هفته پس از بازگشت تیم ملی از رقابت ها صورت گیرد اما هنوز عملی نشده است.

لیلا صوفی زاده، نایب رئیس فوتبال بانوان چهارم دی ماه  خبر از پرداخت پاداش‌ها ظرف ۱۰ روز آینده داده بود اما پس از گذشت بیش از دو هفته از آخرین وعده نایب رئیس هنوز خبری از پاداش‌ها نیست.

مهدی تاج نیز در مصاحبه‌های خود خبر از پرداخت پاداش دختران فوتسالیست در نخستین فرصت داده  بود.

کد خبر 429196

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha