همشهری آنلاین: مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: چین با حضور لیپی به تیم بسیار خطرناکی تبدیل شده اما کادرفنی تیم ایران هم ایده‌های خوبی برای تقابل با تفکرات او دارد

كي‌روش لوسيانو كروز

به گزارش ایرنا، اوسیانو کروز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی بسیار دشواری مقابل عمان پشت سر گذاشتیم زیرا آنها سازمان دهی بسیار خوبی داشتند و در کارهای انفرادی هم موفق عمل کردند.

وی ادامه داد: در ابتدای بازی کار بسیار دشواری داشتیم اما هر چه زمان می گذشت عملکرد بازیکنان بهتر شد. از بازیکنانمان در دیدار مقابل عمان کاملا راضی هستیم. کروز با اشاره به برنامه‌های کادرفنی تیم ملی برای دیدار با چین اظهار داشت: در حال حاضر بازیکنان باید ریکاوری کنند و کادرفنی نیز به دنبال بهترین برنامه برای دیدار با چین خواهد بود.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا پنجشنبه، ۵ بهمن، برگزار می‌شود.

کروز در خصوص تقابل با تفکرات تدافعی مارچلو لیپی در دیدار مقابل چین اظهار داشت: اطمینان داریم که لیپی مربی بسیار بزرگ با کلاس جهانی است و قطعا ما هم ایده‌های خود را برای تقابل با تیم ملی چین خواهیم داشت و نمی‌توانیم آنها را تا پایان بازی مطرح کنیم.

وی افزود: در سه روز آینده آماده تقابل با چین خواهیم شد و اطمینان می‌دهیم با همان انگیزه چهار بازی گذشته به مصاف چین برویم. تنها راه موفقیت در هر بازی اطمینان به توانمندی خودمان است.
مربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص نداشتن تمرکز در ۱۵ دقیقه نخست دیدار مقابل عمان گفت: نمی‌توان در خصوص ۱۵ دقیقه از یک مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای حرف زد. عمان تیم بسیار خوبی بود و آنها مقابل ما با تمام توان به میدان آمدند.

وی ادامه داد: بیرانوند با مهار پنالتی کمک زیادی به تیم ملی کرد و تمام این اتفاقات جزیی از فوتبال است.

کد خبر 429188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha