همشهری آنلاین: دورتموند و بایرن مونیخ در نخستین هفته از نیم‌ فصل دوم رقابت‌های بوندس‌لیگا بر رقیبان خود پیروز شدند. بوروسیا مونشن‌گلادباخ، ماینتس، آینتراخت فرانکفورت، دوسلدورف و وردر برمن از دیگر تیم‌های موفق هفته بودند.

بايرن مونيخ
  • هوفن‌هایم یک − بایرن مونیخ ۳

یکی از دیدارهای جذب هفته ۱۸ بوندس‌لیگا میان هوفن‌هایم و  بایرن مونیخ انجام گرفت. مونیخی‌ها که خود را تعقیب‌کننده شماره یک دورتموند می‌دانند، اقتدار خود را به نماش گذاشتند و میزبان خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دادند. لئون گورتسکا با زدن دو گل از سه گل بایرن مونیخ یکی از چهره‌های درخشان میدان بود. بایرن مونیخ با شش امتیاز کمتر از دورتموند در رده دوم است.

  • آر. بی. لایزپیگ صفر − بوروسیا دورتموند یک

حساس‌ترین دوئل هفته ۱۸ بوندس‌لیگا میان آر. بی. لایپزیگ و بوروسیا دورتموند برگزار شد. دورتموندی‌ها که یکه‌تاز بوندس‌لیگا هستند، موفق شدند میزبان خود را در نبردی تنگاتنگ یک بر صفر شکست دهند و با سه امتیاز به خانه بازگردند. لایپزیگ در این مصاف چندین شانس برای گلزنی داشت، اما نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند.

گل طلایی دورتموند در دیدار با لایپزیگ را آکسل ویتسل، ملی‌پوش بلژیکی این تیم در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند. بوروسیا دورتموند با این پیروزی فاصله شش امتیازی خود با بایرن مونیخ (رده دوم جدول) را حفظ کرد و همچنین از تفاضل گل بهتری در مقایسه با مونیخی‌ها برخوردار است.

  • بایر لورکوزن صفر − بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک

یکی دیگر از تیم‌های موفق این هفته بوروسیا مونشن‌گلادباخ بود که توانست با پیروزی یک بر صفر در زمین بایر لورکوزن سه امتیاز مهم به دست آورد و جای خود در رده سوم جدول را تثبیت کند. به این ترتیب نخستین پیکار لورکوزن تحت هدایت پتر بوش، سرمربی جدید این تیم با ناکامی همراه بود. گل پیروزی مونشن‌گلادباخ در این دیدار را پلئا در دقیقه ۳۷ به ثمر رساند.

  • هانوفر صفر − وردر برمن یک

وردر برمن نیز از تیم‌های موفق هفته بود. وردر برمن که در فصل جاری چهره‌ خوبی از خود به نمایش گذاشته، با نتیجه یک بر صفر میزبان خود، هانوفر را مغلوب کرد. برمن در این دیدار تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های متعددی برای گلزنی داشت. تک‌ گل این دیدار را میلوت راشیکا در دقیقه ۳۳ به ثمر رساند. برمن و هانوفر به ترتیب در رده‌های هفتم و هفدهم جدول به سر می‌برند.

  • اشتوتگارت ۲ − ماینس ۳

یکی از دیدارهای پرهیجان هفته هجدهم میان تیم‌های اشوتگارت و ماینتس برگزار شد. ماینتس علی‌رغم موقعیت‌های نه چندان زیاد توانست ۳ بار دروازه اشتوتگارت را باز کند. اشتوتگارت که تا دقیقه ۸۳ سه بر صفر از مهمان خود عقب بود، تمام نیروی خود را بسیج کرد و در عرض ۳ دقیقه ۲ گل به ثمر رساند، اما در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ از ماینتس شکست خورد.

  • آینتراخت فرانکفورت ۳ − فرایبورگ یک

بلندپروازی آینتراخت فرانکفورت همچنان ادامه دارد. فرانکفورتی‌ها این هفته فرایبورگ را ۳ بر یک شکست داده و با کسب سه امتیاز جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کردند. سه گل فرانکفورت در عرض تنها ۹ دقیقه (۳۶، ۴۰ و ۴۵) به ثمر سید.

  • آگسبورگ یک − فورتونا دوسلدورف ۲

فورتونا دوسلدورف نیز نیم‌ فصل دوم بوندس‌لیگا را با موفقیت آغاز کرد. این تیم با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود، آگسبورگ گذشت و با سه امتیاز به خانه بازگشت. گل پیروزی دورسلدورف در این دیدار را بنیتو رامان، هافبک بلژیکی این تیم لحظاتی پیش از به صدا درآمدن سوت پایان بازی به ثمر رساند.

  • دیدارهای یکشنبه (۳۰ دی)

رقابت‌های هفته ۱۸ بوندس‌لیگا یکشنبه شب با انجام دو دیدار به پایان ‌رسید که طی آن‌نورنبرگ میزبان پایتخت‌نشین‌های هرتا برلین بود که با نتیجه یک بر سه مغلوب این تیم شد و شالکه در خانه خود به مصاف "گرگ‌های" ولفسبورگ رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود میزبان به اتمام رسید.

کد خبر 429165

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha