همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و برف در محورهای کشور خبر داد و به رانندگان توصیه کرد که با توجه به ادامه بارش‌ها تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

جاده برف

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی شاهد بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی در استان‌ آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و محورهای مریوان – سنندج، سقز - بانه در استان کردستان، محورهای پونل-خلخال، اسالم-خلخال و ماسوله در استان گیلان، محورهای شاهرود – توسکستان، آزادشهر – شاهرود، جنگل گلستان در استان گلستان، محور قوچان-درگز در استان خراسان رضوی، محورهای نورآباد – کرمانشاه، نورآباد – همدان و کوهدشا – پلدختر و ارتفاعات محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و کیاسر سمنان استان مازندران هستیم. همچنین  تردد از محورهای آذربایجان شرقی، توسکستان-شاهرود، آزادشهر-شاهرود استان گلستان، کیاسر-سمنان در استان مازندران، زنجان-طارم استان زنجان و محور پونل – خلخال استان گیلان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی در ادامه با اشاره به بارش باران در برخی از محورهای کشور نیز گفت: بارش باران نیز در محورهای استان آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی، خوزستان، ایلام، زنجان، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کرمانشاه، کردستان و گلستان مشاهده می‌شود و طبق آخرین گزارش‌های دریافتی نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محورهای استان آذربایجان غربی، اردبیل، مرکزی، مازندران و گلستان مشاهده می‌شود.

سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از محورها به علت بارش برف و کولاک مسدود هستند و تلاش برای بازگشایی‌ آن‌ها ادامه دارد گفت: محورهای قوچان-درگز و زنجان-تهم از صبح امروز به علت بارش برف و کولاک مسدود شدند و عوامل مربوطه در حال تلاش برای بازگشایی این محورها هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا افزود: ترافیک در اکثر محورهای کشور روان است و توصیه می‌کنیم که رانندگان برای تردد از محورهای برفی تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

کد خبر 428810

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha