همشهری‌انلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی بودجه ۹۸ شهرداری تهران پس از اتمام بررسی لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران و تصویب جزئیات آن در شورا خبر داد.

هاشمي

به گزارش شهرنوشت، محسن هاشمی پیش از یکصد و شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران که به صورت فوق العاده صبح چهارشنبه ۲۶ دی برگزار می‌شود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز نیز مانند سه جلسه گذشته ادامه بررسی مواد لایحه برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او اضافه کرد: در سه جلسه گذشته شورای شهر تهران ۵۶ ماده از لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران در دو فصل نظام مدیریت و خدمات کارآمد در حکمروایی شهری و شهر زیست‌پذیر مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز نیز مابقی مواد لایحه برنامه ۵ ساله توسعه سوم شهر تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد که تلاش می‌کنیم در دو نوبت صبح و عصر لایحه را بررسی و تصویب کنیم. اجرا برنامه سوم توسعه شهر تهران از فرودین ۹۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۲، به مدت پنج سال ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد: در صورتی که بررسی مواد لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران امروز به پایان برسد این مصوبه را برای تایید به فرمانداری و در نهایت پس از تصویب به شهرداری تهران ابلاغ خواهیم کرد.

هاشمی درباره بررسی لایحه بودجه ۹۸ توضیح داد: در این زمینه با شهرداری صحبت کردیم و پس از اتمام بررسی لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران، بررسی لایحه بودجه ۹۸ در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 428629

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha